logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inspired Quality – konkurs kreatywny

   05.04.2006, przeczytano 1083 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się druga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inspired-quality--konkurs-kreatywny,3779,artykul.html

Tym razem organizatorzy ogłaszają przetarg na kreację do kampanii BTL wprowadzającej na rynek telefon z aparatem fotograficznym 3.2 Mp. Zadanie, jakie stoi przed uczestnikami konkursu, to zaprojektowanie plakatu oraz wybranego materiału POS, reklamującego nowy produkt w miejscu sprzedaży, zgodnie z warunkami dostarczonego przez organizatorów briefu. Jednym z warunków jest wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia lub jego fragmentu, wybranego z 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images, udostępnionych przez Flash Press Media.

Ideą konkursu jest odkrycie i promocja obiecujących talentów z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. Najlepsi twórcy zostaną nagrodzeni, a najciekawsze prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich
w Warszawie. Nagrodami w konkursie są: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN.

W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy mogą zgłaszać prace w jednej z dwóch kategorii: amatorzy lub profesjonaliści. Konkurs skierowany jest zarówno do studentów uczelni artystycznych i szkół plastycznych, jak i osób hobbystycznie oraz zawodowo wykorzystujących narzędzia z zakresu fotografii i grafiki komputerowej do realizacji swoich kreatywnych pomysłów.

Główni sponsorzy konkursu: Sony Ericsson i Apple IMC Poland. Patroni medialni: Brief, Przekrój, Foto Pozytyw, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Fotopolis.pl, Radiostacja. Partnerzy: Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl Sztukpuk.art.pl, magazyn 2+3D, Yours Gallery.

Prace można zgłaszać do 31 maja 2006 r. Więcej informacji o konkursie na stronie
www.iq-marketing.pl/inspiredquality

Źródło: IQ Marketing (Poland)

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Mixx Awards: Złoto i Srebro dla kampanii The Art of Sex Ed
Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zdobyła Złotą i Srebrną nagrodę w konkursie IAB Mixx Awards 2023. 
Trzy nagrody dla kampanii Resideo „Make the home a safer place”
Resideo, firma działająca w obszarze inteligentnego i bezpiecznego domu, kończy rok z sukcesem, zdobywając trzy prestiżowe nagrody w międzynarodowych konkursach: dwie platyny w MarCom Awards oraz brąz w Stevie Awards za inicjatywę edukacyjną „Make the home a safer place” dotyczącą tlenku węgla. Dodatkowo, Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji w regionie...
Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764