Rozpoczęła się druga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media.
Tym razem organizatorzy ogłaszają przetarg na kreację do kampanii BTL wprowadzającej na rynek telefon z aparatem fotograficznym 3.2 Mp. Zadanie, jakie stoi przed uczestnikami konkursu, to zaprojektowanie plakatu oraz wybranego materiału POS, reklamującego nowy produkt w miejscu sprzedaży, zgodnie z warunkami dostarczonego przez organizatorów briefu. Jednym z warunków jest wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia lub jego fragmentu, wybranego z 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images, udostępnionych przez Flash Press Media.
Ideą konkursu jest odkrycie i promocja obiecujących talentów z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. Najlepsi twórcy zostaną nagrodzeni, a najciekawsze prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich
w Warszawie. Nagrodami w konkursie są: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN.
W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy mogą zgłaszać prace w jednej z dwóch kategorii: amatorzy lub profesjonaliści. Konkurs skierowany jest zarówno do studentów uczelni artystycznych i szkół plastycznych, jak i osób hobbystycznie oraz zawodowo wykorzystujących narzędzia z zakresu fotografii i grafiki komputerowej do realizacji swoich kreatywnych pomysłów.
Główni sponsorzy konkursu: Sony Ericsson i Apple IMC Poland. Patroni medialni: Brief, Przekrój, Foto Pozytyw, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Fotopolis.pl, Radiostacja. Partnerzy: Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl Sztukpuk.art.pl, magazyn 2+3D, Yours Gallery.
Prace można zgłaszać do 31 maja 2006 r. Więcej informacji o konkursie na stronie
www.iq-marketing.pl/inspiredquality
Źródło: IQ Marketing (Poland)