logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inspired Quality – konkurs kreatywny

   05.04.2006, przeczytano 1092 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się druga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inspired-quality--konkurs-kreatywny,3779,artykul.html

Tym razem organizatorzy ogłaszają przetarg na kreację do kampanii BTL wprowadzającej na rynek telefon z aparatem fotograficznym 3.2 Mp. Zadanie, jakie stoi przed uczestnikami konkursu, to zaprojektowanie plakatu oraz wybranego materiału POS, reklamującego nowy produkt w miejscu sprzedaży, zgodnie z warunkami dostarczonego przez organizatorów briefu. Jednym z warunków jest wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia lub jego fragmentu, wybranego z 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images, udostępnionych przez Flash Press Media.

Ideą konkursu jest odkrycie i promocja obiecujących talentów z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. Najlepsi twórcy zostaną nagrodzeni, a najciekawsze prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich
w Warszawie. Nagrodami w konkursie są: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN.

W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy mogą zgłaszać prace w jednej z dwóch kategorii: amatorzy lub profesjonaliści. Konkurs skierowany jest zarówno do studentów uczelni artystycznych i szkół plastycznych, jak i osób hobbystycznie oraz zawodowo wykorzystujących narzędzia z zakresu fotografii i grafiki komputerowej do realizacji swoich kreatywnych pomysłów.

Główni sponsorzy konkursu: Sony Ericsson i Apple IMC Poland. Patroni medialni: Brief, Przekrój, Foto Pozytyw, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Fotopolis.pl, Radiostacja. Partnerzy: Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl Sztukpuk.art.pl, magazyn 2+3D, Yours Gallery.

Prace można zgłaszać do 31 maja 2006 r. Więcej informacji o konkursie na stronie
www.iq-marketing.pl/inspiredquality

Źródło: IQ Marketing (Poland)

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764