logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inspirująca reklama narzędzi z Castoramy

  PR 27.11.2019, przeczytano 1510 razy
ilustracja

Castorama zaprezentowała nowy spot telewizyjny promujący szeroką gamę narzędzi. Firma podkreśla, że oferta zawiera produkty skierowane do klientów o różnych potrzebach i umiejętnościach. Rozwiązania dla siebie znajdą w niej zarówno amatorzy, którzy chcą poprawić wygląd swojego domu, zapaleni majsterkowicze, jak i profesjonalne ekipy remontowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inspirujaca-reklama-narzedzi-z-castoramy,384885,artykul.html

Szybki pomiar dowolnej powierzchni w domu? Nagła chęć powieszenia obrazu? A może duży, zaplanowany remont? Niezależnie od tego, jak poważne prace w domu realizujemy, do ich spawanego przeprowadzenia potrzebujemy właściwych narzędzi. W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów w najnowszym spocie Castorama prezentuje asortyment, który będzie pasował zarówno do wprawnej ręki i dużych oczekiwań doświadczonych fachowców, jak i urządzenia, które przypadną do gustu amatorom, poszukującym  przystępnych cenowo, poręcznych sprzętów, przyjaznych zarówno dla kobiet i mężczyzn.

W najnowszej reklamie możemy zobaczyć między innymi narzędzia nowej marki Erbauer, a także MacAllister oraz Magnusson, które są dostępne w Polsce wyłącznie w sklepach Castorama. Emisja najnowszego spotu rozpoczęła się 26 listopada. Kreację przygotowała agencja 2012. Za produkcję materiałów odpowiadała Opus Films, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Mindshare.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

www.castorama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764