logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instalacja „Kocham Warszawę” powraca w wersji LED-owej

  PR 11.05.2016, przeczytano 2936 razy
ilustracjastrzałka

Pamiętacie wielki neon KOCHAM WARSZAWĘ, który w zeszłym roku rozświetlał budowę Warsaw Spire z zawrotnej wysokości 140 metrów nad ziemią? Świetlny napis zaskarbił sobie ogromną sympatię warszawiaków i na dobre wpisał się w miejski krajobraz. Wraz z pojawieniem się elewacji na budynku wieżowym musiał zostać czasowo zdemontowany, ale tak jak obiecała firma Ghelamco – deweloper inwestycji – KOCHAM WARSZAWĘ powraca, tylko w nowej odsłonie i zostanie na placu Europejskim na stałe. Otwarcie placu Europejskiego już sobotę, 14 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instalacja-_kocham-warszawe_-powraca-w-wersji-led-owej,28509,artykul.html

Sylwetka Warsaw Spire całkowicie odmieniła panoramę miasta już w trakcie budowy. W ubiegłym roku budynek ściągał spojrzenia mieszkańców miasta oraz przyjezdnych również dzięki temu, że co wieczór rozświetlał go tętniący kolorami, wysoki na 10 i długi na 25 metrów napis „KOCHAM WARSZAWĘ”. Neon zamontowany na 35. piętrze konstrukcji budynku rozbłysnął na stołecznym niebie w grudniu 2014 roku z inicjatywy fundacji Ghelamco Sztuka w Mieście. W lipcu 2015 roku, by umożliwić montaż elewacji na budynku wieżowym, zajmujący aż 3 kondygnacje napis został czasowo zdemontowany.

Iluminacja powstała po to, by ożywić przestrzeń kolorem i światłem, została bardzo ciepło przyjęta i zyskała tysiące fanów. Hasło „KOCHAM WARSZAWĘ” doskonale wpisało się w pejzaż stolicy, dlatego zgodnie z obietnicą przywracamy je w nowej odsłonie na plac Europejski – mówi Jeroen van der Toolen, Dyrektor Zarządzający Ghelamco CEE.

Napis będzie teraz wyświetlany na ogromnych rozmiarów ekranie LED. Będzie przebiegał wokół elewacji budynku wieżowego na wysokości 160 metrów  i zajmie aż 11 kondygnacji. Ogromny ekran o wymiarach 39 m długości i 71 m szerokości będzie stanowił jeden z największych i najnowocześniejszych ekranów w kraju. Składa się z 70 000 energooszczędnych diod.

Obecnie trwają generalne próby nowego ekranu, szykujemy też coś specjalnego na otwarcie Warsaw Spire oraz na Noc Muzeów kiedy to oficjalnie otworzymy plac Europejski. Wszystkich serdecznie zapraszamy na plac Europejski już od 14 maja od godz. 21.00 – dodaje Jeroen van der Toolen.

https://www.facebook.com/events/1707310372819981/

Źródło: Ghelamco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764