logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instalacja Gatta w Blue City

  PR 10.04.2018, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 10-16 kwietnia 2018 marka Gatta zabierze gości Centrum BLUE CITY do świata kobiecej delikatności. W świecie tym lepiej czuć zapach, dźwięki są intensywniejsze, a dotyk kreuje obrazy i pobudza zmysły. Tego nie wystarczy zobaczyć, to trzeba poczuć, dzięki nowatorskiej, sensorycznej instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instalacja-gatta-w-blue-city,36095,artykul.html

Już od 10 kwietnia Gatta zaprezentuje w Blue City sensualną instalację, którą można będzie poczuć za pomocą zmysłów. Dzięki niej goście Centrum będą mieli okazję poznać świat Gatty nie tylko za pomocą obrazu, ale przede wszystkim przy użyciu pozostałych zmysłów – dotyku, węchu czy słuchu. Oprawą sensoryczną projektu zajęła się obecna od 17 lat na rynku polskim i europejskim firma IMS SA. W wyjątkowej instalacji, której kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina, stworzono 5 odmiennych przestrzeni. Kraina miękkiego aksamitu, otulającego jedwabiu, elastycznej jak kobiece ciało lycry (partnerem tej strefy jest Lycra), zmysłowej koronki oraz strefy pełnej ekspresyjnych, inspirowanych dziełami Yayoi Kusama, kropek to tylko namiastka tego wyjątkowego projektu, którego nie wystarczy zobaczyć. Aby zrozumieć kobiecy, intymny świat, trzeba go poczuć.

- Naszą inspiracją były narracje jakie zaprezentowano podczas ostatnich targów designu w Mediolanie. Chcieliśmy inaczej komunikować się z klientem. Wyjść poza prezentowanie kolekcji  i produktów. Chcieliśmy pokazać nasz sposób myślenia o marce i jej użytkowniczce – bo to właśnie zmysły są kwintesencją kobiecego świata. Chcieliśmy przenieść klienta do 5. światów, które budują nasze produkty i markę. Z taką ideą pojawiłyśmy się w studiu projektowym Jadwigi Husarskiej-Sobiny i tak zaczęła się nasza kilkumiesięczna współpracą nad instalacją „Gatta intymnie” - komentuje Anna Gołębicka, pomysłodawca projektu, doradca zarządu ds. strategii i rozwoju marki Gatta.

- Nie można też zapomnieć, że Gatta Intymnie to też duże przedsięwzięcie logistyczne. Pawilon ma aż 12 metrów a samo jego złożenie trwa kilka dni. Każda ze stref musi być przygotowana z dbałością o najmniejszy detal. To mix odpowiednio dobranych materiałów, zapachu, specjalnie stworzonej muzyki. To też ogromna troska o emocje i bezpieczeństwo odwiedzających - dodaje Małgorzata Barton brand manager marki Gatta.

Instalację „GATTA INTYMNIE” będzie można oglądać już od 10 kwietnia w Centrum Handlowym Blue City (w przestrzeni przy fontannie obok Pijalni Czekolady E.Wedel).

Źródło: Gatta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764