logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Agrofizyki PAN z nowym logo od Cumulusa

  PR 12.02.2016, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa Cumulus przygotowała dla Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk (PAN) nowy system identyfikacji wizualnej. Zaprojektowane nowe logo Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk składa się z sygnetu (trójramiennej, trójkolorowej gwiazdy) oraz logotypu (nazwa „INSTYTUT AGROFIZYKI PAN”).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytut-agrofizyki-pan-z-nowym-logo-od-cumulusa,27461,artykul.html

- Sygnet symbolicznie nawiązuje do zakresu zainteresowań badawczych Instytutu. Trzy ramiona gwiazdy przedstawiają umownie kontinuum gleba-roślina-atmosfera. Roślina oznaczona jest naturalnie odpowiadającym dla siebie kolorem zielonym, gleba przedstawiona jest kolorem brązowym, zaś atmosfera – kolorem niebiesko-turkusowym. Trzy przedstawione środowiska nie walczą ze sobą w sygnecie, ale spotykają się centralnie ze sobą i uzupełniają, tworząc jedną wspólną część. Symbol gwiazdy w sygnecie symbolizuje wysoki poziom badawczy jednostki, zaś uporządkowanie ramion (taki sam kąt) wskazuje na dokładność i precyzję Instytutu. Kształt ramion gwiazdy może też przypominać graficzne przedstawienie orbitali molekularnych (nawiązanie do fizyki i biochemii) lub wiatraków (nawiązanie do odnawialnych źródeł energii, które także znajdują się w polu zainteresowań badawczych IA PAN) – tłumaczy Jan Matysik, dyrektor zarządzający Cumulusa.

Koncepcję wizualną nowego systemu tłumaczy krótka animacja wideo dostępna pod adresem http://tinyurl.com/zt89tk4

Wybór agencji Cumulus do realizacji tego zlecenia nastąpił w trybie konkursu ofert. Prace nad logo i księgą trwały 2 miesiące.

Źródło: Cumulus

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764