logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut GfK uruchamia elektroniczną platformę On Demand

  PR 25.11.2015, przeczytano 341 razy

Instytut GfK zaprezentował narzędzie nowej generacji, przeznaczone do monitoringu marek i komunikacji marketingowej, oferujące bieżący dostęp do danych (real-time), dynamiczną wizualizację danych, a dla wybranych wskaźników KPI – system raportowania oparty na alertach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytut-gfk-uruchamia-elektroniczna-platforme-on-demand,26660,artykul.html

Nowe narzędzia – Brand Vivo On Demand do monitoringu marek oraz Experience Effects On Demand do monitoringu komunikacji i efektywności touchpointów – są oferowane w trzech wariantach konfiguracji. Wszystkie pozwalają podejmować działania biznesowe w dowolnym miejscu i czasie, unikając tym samym tradycyjnych harmonogramów i opóźnień w tworzeniu raportów.

Wprowadzana platforma jest nie tylko pierwszym tego typu narzędziem na rynku, pozwala także na wybór wariantu usługi w zależności od budżetu i oczekiwanego poziomu obsługi. Wariant pierwszy, podstawowy (On Demand), dzięki intuicyjnemu interfejsowi nawigacyjnemu i wizualizacyjnemu, zapewnia dostęp do danych i możliwość ich analizy w dowolnie wybranym momencie. Wariant drugi i trzeci łączy funkcje indywidualnego dostępu do danych z wybranym poziomem usług doradczych (wersja On Demand Smart – raporty eksperckie, wersja On Demand Plus – analizy, raporty, prezentacje, pogłębiona analiza i stały konsulting).

Współczesny świat marketingu zmienia się w szybkim tempie. Menedżerowie muszą umieć te zmiany dostrzegać i błyskawicznie na nie reagować, korzystając z różnorodnych źródeł informacji i wskaźników koncentrujących się na relacjach z marką i doświadczeniu konsumenckim – mówi Oliver Hupp, Global Director for Brand Strategy and Tracking w GfK – Platforma On Demand pozwala nam wyposażyć naszych klientów w analityczne rozwiązania oparte na technologii oferującej szybkie insighty konsumenckie, których tradycyjne rozwiązania nie są w stanie zapewnić.

Inwestycja GfK w platformę On Demand stanowi kontynuację daleko idącego zaangażowania w technologie do zarządzania informacjami zwrotnymi od konsumenta i jego doświadczeniami, a także w metody pracy na dużych zbiorach danych, wymagających łączenia różnorodnych źródeł i informacji w jednym miejscu.

Źródło: GfK Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764