logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Matki i Dziecka po raz drugi z kampanią (P)okaż serce

  PR 10.02.2024, przeczytano 223 razy
ilustracja

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z drugą edycją kampanii (P)okaż serce. Celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii — 59% dorosłych Polaków deklaruje, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci1. Inicjatywę wspierają m.in. Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada Good One PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytut-matki-i-dziecka-po-raz-drugi-z-kampania-%28p%29okaz-serce,403064,artykul.html

Druga edycja kampanii (P)okaż serce potrwa 3 tygodnie, w terminie 8.02-29.02.2024 r. To ważna inicjatywa, zwracająca uwagę na społeczny temat tabu — nowotwory dziecięce. — W naszym społeczeństwie nie ma przyzwolenia na chorobę dzieci, szczególnie tak ciężką, jak nowotwór. Jednak dzieci chorują, a my  zamiast temu zaprzeczać  powinniśmy wyposażyć się w wiedzę, która umożliwia wczesną diagnozę, a co za tym idzie możliwość całkowitego wyleczenia, sprawiając, że nowotwór i jego leczenie są często etapem przejściowym, a nie końcem. Dlatego w kampanii zwracamy uwagę na niespecyficzne objawy, które powinny niepokoić opiekunów dzieci, ich bliskich, ale też młodzież — podkreśla prof. Anna Raciborska, Kierownik Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.

Tegoroczną akcję promuje spot ukazujący temat z perspektywy dzieci z doświadczeniami choroby nowotworowej, u których początkowo budziła strach. Bohaterami są nastoletnia Julia, której pasją jest śpiew, piłkarz drużyny Amp Futbol — Igor oraz kilkuletnia Julka, która dzielnie przechodzi leczenie przeciwnowotworowe. W spocie biorą udział Anna i Robert Lewandowscy, którzy wspierają kampanię. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja graficzna Diea. Film można zobaczyć na www.pokazserce.pl. Będzie także emitowany na ekranach w pociągach PKP Intercity oraz w kinie Stacja Falenica przed wybranymi seansami.

Rzetelne i aktualne informacje dotyczące nowotworów dziecięcych, wsparcia dzieci oraz ich najbliższych w czasie choroby, a także adresy ośrodków leczenia dostępne są na www.pokazserce.pl. Na stronie można zapoznać się także z wynikami badania społecznego dot. świadomości nowotworów dziecięcych, przeprowadzonego przez instytut badawczy ABR SESTA. Za realizację strony www odpowiada agencja graficzna Diea we współpracy z SeoFly.

(P)okaż serce 15 lutego

Punktem kulminacyjnym kampanii będzie Międzynarodowy Dzień Nowotworów Dziecięcych, przypadający 15 lutego. — Już 14 lutego ruszamy z akcją serduszkową w mediach społecznościowych. W ubiegłym roku dotarliśmy z informacjami o objawach nowotworów do niemal 11 mln Polaków, tym samym okazując wsparcie dzieci i młodzieży chorym onkologicznie. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się rok temu i zapraszamy do aktywnego udziału w kampanii również teraz — mówi Joanna Pruban, psychoonkolog w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży IMiD.

(P)okazać serce może każdy. W terminie 14.02-18.02 wystarczy dodać zdjęcie dłoni złożonych w symbol serca na swój profil w mediach społecznościowych, opatrzyć hasztagami #pokazserce #onkoimid i zaprosić do dołączenia do akcji przynajmniej jedną osobę. Ważnym aspektem jest także przekazanie informacji nt. niespecyficznych objawów nowotworów dziecięcych. Infografika do pobrania dostępna jest na www.pokazserce.pl.

W realizację działań na rzecz kampanii zaangażowali się Good One PR, agencja graficzna Diea, Seofly, studio nagraniowe NOBOCOTO, studio Black Photon, Pro Makeup Artist Kornelia Głaszcz.

Źródło: Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży

www.imid.med.pl

Dodatkowe informacje:

1 Badanie opinii na temat nowotworów dziecięcych zrealizowane w grudniu 2023 r. przez ABR SESTA na zalecenie Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży w Instytucie Matki i Dziecka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764