logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytut Matki i Dziecka po raz drugi z kampanią (P)okaż serce

  PR 10.02.2024, przeczytano 655 razy
ilustracja

Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z drugą edycją kampanii (P)okaż serce. Celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii — 59% dorosłych Polaków deklaruje, że nie posiada wystarczającej wiedzy na temat chorób onkologicznych u dzieci1. Inicjatywę wspierają m.in. Anna i Robert Lewandowscy. Za komunikację i koordynację działań odpowiada Good One PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytut-matki-i-dziecka-po-raz-drugi-z-kampania-%28p%29okaz-serce,403064,artykul.html

Druga edycja kampanii (P)okaż serce potrwa 3 tygodnie, w terminie 8.02-29.02.2024 r. To ważna inicjatywa, zwracająca uwagę na społeczny temat tabu — nowotwory dziecięce. — W naszym społeczeństwie nie ma przyzwolenia na chorobę dzieci, szczególnie tak ciężką, jak nowotwór. Jednak dzieci chorują, a my  zamiast temu zaprzeczać  powinniśmy wyposażyć się w wiedzę, która umożliwia wczesną diagnozę, a co za tym idzie możliwość całkowitego wyleczenia, sprawiając, że nowotwór i jego leczenie są często etapem przejściowym, a nie końcem. Dlatego w kampanii zwracamy uwagę na niespecyficzne objawy, które powinny niepokoić opiekunów dzieci, ich bliskich, ale też młodzież — podkreśla prof. Anna Raciborska, Kierownik Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.

Tegoroczną akcję promuje spot ukazujący temat z perspektywy dzieci z doświadczeniami choroby nowotworowej, u których początkowo budziła strach. Bohaterami są nastoletnia Julia, której pasją jest śpiew, piłkarz drużyny Amp Futbol — Igor oraz kilkuletnia Julka, która dzielnie przechodzi leczenie przeciwnowotworowe. W spocie biorą udział Anna i Robert Lewandowscy, którzy wspierają kampanię. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja graficzna Diea. Film można zobaczyć na www.pokazserce.pl. Będzie także emitowany na ekranach w pociągach PKP Intercity oraz w kinie Stacja Falenica przed wybranymi seansami.

Rzetelne i aktualne informacje dotyczące nowotworów dziecięcych, wsparcia dzieci oraz ich najbliższych w czasie choroby, a także adresy ośrodków leczenia dostępne są na www.pokazserce.pl. Na stronie można zapoznać się także z wynikami badania społecznego dot. świadomości nowotworów dziecięcych, przeprowadzonego przez instytut badawczy ABR SESTA. Za realizację strony www odpowiada agencja graficzna Diea we współpracy z SeoFly.

(P)okaż serce 15 lutego

Punktem kulminacyjnym kampanii będzie Międzynarodowy Dzień Nowotworów Dziecięcych, przypadający 15 lutego. — Już 14 lutego ruszamy z akcją serduszkową w mediach społecznościowych. W ubiegłym roku dotarliśmy z informacjami o objawach nowotworów do niemal 11 mln Polaków, tym samym okazując wsparcie dzieci i młodzieży chorym onkologicznie. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się rok temu i zapraszamy do aktywnego udziału w kampanii również teraz — mówi Joanna Pruban, psychoonkolog w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży IMiD.

(P)okazać serce może każdy. W terminie 14.02-18.02 wystarczy dodać zdjęcie dłoni złożonych w symbol serca na swój profil w mediach społecznościowych, opatrzyć hasztagami #pokazserce #onkoimid i zaprosić do dołączenia do akcji przynajmniej jedną osobę. Ważnym aspektem jest także przekazanie informacji nt. niespecyficznych objawów nowotworów dziecięcych. Infografika do pobrania dostępna jest na www.pokazserce.pl.

W realizację działań na rzecz kampanii zaangażowali się Good One PR, agencja graficzna Diea, Seofly, studio nagraniowe NOBOCOTO, studio Black Photon, Pro Makeup Artist Kornelia Głaszcz.

Źródło: Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży

www.imid.med.pl

Dodatkowe informacje:

1 Badanie opinii na temat nowotworów dziecięcych zrealizowane w grudniu 2023 r. przez ABR SESTA na zalecenie Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży w Instytucie Matki i Dziecka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764