logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebne nowe logo

   19.06.2018, przeczytano 2464 razy
ilustracjastrzałka
Dotychczasowe logo IMT

Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytutu-muzyki-i-tanca-bedzie-_narodowy_.-potrzebne-nowe-logo,36946,artykul.html

Celem Konkursu jest wyłonienie Autora (Zespołu Autorskiego), który przedstawi najlepszy projekt identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca po zmianie nazwy Instytutu na Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru/przedmiotu działalności instytutu, umożliwiając przedstawienie go jako jednostkę działającą na rzecz rozwoju kultury muzycznej i tanecznej, reagującą na nowe wyzwania zmieniającego się otoczenia, ale też czerpiącą z trwałej tradycji. Projekt powinien wyróżniać się wysokim poziomem artystycznym, spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.

Konkurs skierowany jest do każdej osoby fizycznej lub prawnej, profesjonalnie zajmującej się projektowaniem graficznym. Celem uniknięcia wątpliwości za osoby prawne uznaje się także spółki osobowe.

Nagroda główna w konkursie to 6000 zł brutto.

Zgłoszenia należy przesyłać do 15 lipca 2018 r., drogą elektroniczną na adres: imit(at)imit.org.pl. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 15 sierpnia 2018 r.

Źródło: Instytut Muzyki i Tańca

imit.org.pl

Dodatkowe informacje:

Instytut Muzyki i Tańca został powołany z dniem 1 października 2010 r. przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Funkcjonuje jako państwowa instytucja kultury, a jej podstawową misją jest działalność na rzecz rozwoju kultury muzycznej i tanecznej w Polsce. Instytut zajmuje się analizą funkcjonowania środowisk tańca i muzyki, przedstawia raporty i postulaty Ministrowi, stanowiąc zaplecze eksperckie; prowadzi działalność dokumentacyjną i archiwizacyjną, zleca badania naukowe, działa na rzecz poprawy jakości edukacji muzycznej i tanecznej, wspiera istniejące instytucje kultury oraz organizacje pozarządowe, inicjuje obchody rocznic ważnych z punktu widzenia historii i rozwoju tańca i muzyki. IMiT uczestniczy także w wymianie informacji i doświadczeń pomiędzy krajowymi i międzynarodowymi organizacjami branżowymi.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764