logo
WIADOMOŚCI

Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebne nowe logo

   19.06.2018, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka
Dotychczasowe logo IMT

Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/instytutu-muzyki-i-tanca-bedzie-_narodowy_.-potrzebne-nowe-logo,36946,artykul.html

Celem Konkursu jest wyłonienie Autora (Zespołu Autorskiego), który przedstawi najlepszy projekt identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca po zmianie nazwy Instytutu na Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru/przedmiotu działalności instytutu, umożliwiając przedstawienie go jako jednostkę działającą na rzecz rozwoju kultury muzycznej i tanecznej, reagującą na nowe wyzwania zmieniającego się otoczenia, ale też czerpiącą z trwałej tradycji. Projekt powinien wyróżniać się wysokim poziomem artystycznym, spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.

Konkurs skierowany jest do każdej osoby fizycznej lub prawnej, profesjonalnie zajmującej się projektowaniem graficznym. Celem uniknięcia wątpliwości za osoby prawne uznaje się także spółki osobowe.

Nagroda główna w konkursie to 6000 zł brutto.

Zgłoszenia należy przesyłać do 15 lipca 2018 r., drogą elektroniczną na adres: imit(at)imit.org.pl. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 15 sierpnia 2018 r.

Źródło: Instytut Muzyki i Tańca

imit.org.pl

Dodatkowe informacje:

Instytut Muzyki i Tańca został powołany z dniem 1 października 2010 r. przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Funkcjonuje jako państwowa instytucja kultury, a jej podstawową misją jest działalność na rzecz rozwoju kultury muzycznej i tanecznej w Polsce. Instytut zajmuje się analizą funkcjonowania środowisk tańca i muzyki, przedstawia raporty i postulaty Ministrowi, stanowiąc zaplecze eksperckie; prowadzi działalność dokumentacyjną i archiwizacyjną, zleca badania naukowe, działa na rzecz poprawy jakości edukacji muzycznej i tanecznej, wspiera istniejące instytucje kultury oraz organizacje pozarządowe, inicjuje obchody rocznic ważnych z punktu widzenia historii i rozwoju tańca i muzyki. IMiT uczestniczy także w wymianie informacji i doświadczeń pomiędzy krajowymi i międzynarodowymi organizacjami branżowymi.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Spot Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada...
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019
W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone