Już 24 i 25 września na PGE Narodowy odbędzie się kolejna edycja Festiwalu INSUMMIT. Program wydarzenia to ponad 100 premierowych wystąpień, paneli i warsztatów o najnowszych insightach, zjawiskach oraz trendach konsumenckich i społecznych.
Treści festiwalowe zostały starannie wyselekcjonowane przez Radę Programową, tak aby dostarczać zweryfikowaną, popartą danymi wiedzę dla wszystkich tworzących innowacyjne strategie, produkty, usługi, marki i polityki. W tym roku organizatorzy poświęcili szczególnie dużo uwagi aspektom odpowiedzialności i efektywności biznesu oraz współczesnym wyzwaniom marketingu.
Przygotowaliśmy w tym roku wyjątkowo różnorodny program, w którym pokazujemy rolę insightów w budowaniu odpowiedzialnego, innowacyjnego i efektywnego biznesu. Prezentujemy także bardzo szeroki przekrój najnowszych zjawisk i trendów konsumenckich, społecznych i kulturowych. Poprzednie edycje festiwalu udowodniły, że INSUMMIT jest wyjątkowym wydarzeniem gromadzącym ekspertki i ekspertów bardzo licznych branż, których łączy potrzeba rzetelnej wiedzy o ludzkich motywacjach, postawach i zachowaniach. Publiczność INSUMMIT to w równej części osoby wykorzystujące insighty w codziennej praktyce w działach marketingu, komunikacji czy ESG, jak i dostawcy usług profesjonalnych z agencji badawczych, consultingowych, mediowych czy reklamowych. Dla wszystkich mamy mnóstwo inspiracji i praktycznej wiedzy. – mówi Anna Karczmarczuk prezeska IPSOS Polska, odpowiadająca za koordynację prac Rady Programowej INSUMMIT.
W Festiwalu INSUMMIT weźmie udział blisko 1000 osób, reprezentujących ponad 300 marek. Wydarzeniu towarzyszą targi branżowe, premiery książek, platformy networkingu oraz spektakl improwizowany.
- Więcej informacji na www.insummit.pl
Źródło: IAB Polska