logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart: Open Week after Drupa z premierą HP Pagewide XL 8000

  PR 02.06.2016, przeczytano 1075 razy
ilustracja

Firma Integart zaprasza na pierwszy w tym roku OPEN WEEK, który odbędzie się zaraz po targach DRUPA. W dniach 13-17.06.2016r. w HP Demo Lab, w podwrocławskich Błoniach, zaprezentujemy najnowsze rozwiązania wprowadzone w 3 gen. technologii HP Latex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart%3A-open-week-after-drupa-z-premiera-hp-pagewide-xl-8000,28783,artykul.html

Czekamy na wszystkich chętnych poznać i gotowych zobaczyć ostatnie, przygotowane na targi DRUPA, osiągnięcia HP w zakresie druku cyfrowego. W mini warsztatach z materiałami do druku będzie można zobaczyć jak połączyć technologię HP z najlepszymi produktami dedykowanymi do aplikacji, we wnętrzach oraz reklamie. Podczas OPEN WEEK obowiązywać będzie promocyjna oferta na zakup urządzeń III generacji, przygotowana specjalnie na targi DRUPA.

Udział w OPEN WEEK 13-17.06.2016 wymaga rejestracji. Integart udostępnił Rejestrator Online dzięki, któremu chętni mogą się zapisywać na udział w spotkaniu: http://www.integart.com.pl/events/item/60. Tutaj także opublikowane są dodatkowe informacje oraz szczegółowa agenda spotkań. Proponujemy Państwu spotkania jednodniowe z rozszerzonym zakresem prezentacji multimedialnych oraz z wydłużonym, również indywidualnym, czasem na testy i próby urządzeń HP Latex.

Dodatkowo 17 czerwca 2016 w piątek, w godzinach popołudniowych planowana jest premiera nowego urządzenia HP PageWide 8000 XL (http://www.integart.com.pl/pl/urzadzenia-i-technologie/drukarki-hp-pagewide), które stanie w HP Demo Lab w Błoniu i będzie udostępnione do prezentacji. Drukarki HP PageWide od czerwca 2016 rozszerzają aktualna ofertę firmy w segmencie maszynowym.

Technologia HP PageWide XL dostępna w wersji biurowej, zrewolucjonizowała oczekiwania w świecie poligrafii. W zakresie tempa pracy, jakości koloru, wydajności energetycznej oraz kosztów eksploatacji pozwala osiągać przewagę konkurencyjną. Zapraszamy na spotkanie firmy zainteresowane takimi urządzeniami, w tym firmy z segmentów LFI (zakłady przemysłowe, duże drukarnie), LFP (drukarnie, agencje reklamowe, producenci reklam) oraz LFC (copyshopy, xeroshopy, punkty foto).

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764