logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart: Program „Dołącz do najlepszych – rozwiń swój biznes”

  PR 10.03.2017, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Firma Integart ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w II edycji programu sprzedaży premiowej „Dołącz do najlepszych – rozwiń swój biznes”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart%3A-program-_dolacz-do-najlepszych-%E2%80%93-rozwin-swoj-biznes_,31753,artykul.html

W programie na uczestników czekają gwarantowane nagrody w postaci dwudniowych szkoleń z zakresu (do wyboru):

  • folii do zmiany koloru auta firmy 3M „Advanced Car Wrap Training”
  • bezinwazyjnego przyciemniania szyb foliami 3M „Window Tinting & Training”.


Dołącz do najlepszych – rozwiń swój biznes” to program, który kierowany jest do wszystkich działających w branży automotive chcących poszerzyć swoje kompetencje i ofertę usług w zakresie stylizacji aut.

Program dotyczy zakupu produktów marki 3M, zaawansowanych technologicznie folii do zmiany koloru auta Wrap Film seria 1080 i 1380 oraz folii do przyciemniania szyb 3M seria Black Shade i FX-ST na zasadach określonych w regulaminie Sprzedaży Premiowej. Sprzedaż premiowa będzie prowadzona w dniach od 10.03.2017 do 31.05.2017r.


Co daje szkolenie?

Pod okiem Rafała Żmudy profesjonalisty i specjalisty w zakresie aplikacji folii samochodowych poznasz ich nowy wymiar.

„Advanced Car Wrap Training” - podczas dwudniowego szkolenia sprawdzisz swoje umiejętności, poznasz nowe techniki aplikacji folii 3M na płaskich i trudnych kształtach, poszerzysz wiedzę i kompetencję, aby kleić dokładniej i wydajniej.

„Window Tinting & Training”- podczas dwudniowego szkolenia poznasz metodę bezinwazyjnego przyciemniania szyb z pełnym zakres umiejętności potrzebnych do samodzielnego przyciemniania szyb.


Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764