logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart Gdańsk: promocyjna oferta produktów Mactac

  PR 09.08.2012, przeczytano 2761 razy

W związku z wprowadzeniem do naszej oferty produktów firmy MACTAC wprowadzamy promocje na folię i laminat wylewany do aplikacji samochodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-gdansk%3A-promocyjna-oferta-produktow-mactac,16324,artykul.html

Na zestaw składa się folia wylewana Mactac 5629 oraz laminat wylewany Mactac 3499.

MACTAC 5629
Folia wylewana biała błysk, 50 µm z klejem permamentnym. Przeznaczona do całościowego oklejania pojazdów z bardzo głębokimi przetłoczeniami. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

MACTAC 3499
Laminat wylewany PCW bezbarwny błysk 40 mikr., posiada klej permamentny. Laminat przeznaczony jest do aplikacji na wydruki folii wylewanych i ultraplastycznych.

Długoterminowość i elastyczność sprawia iż idealnie nadaje się do całościowej grafiki samochodowej z elementami szczególnie trudnymi tj. klamki, zderzaki, spojlery itp. Zabezpiecza laminowane powierzchnie przed migracją UV oraz uszkodzeniami  mechanicznymi powstałymi na powierzchni samochodów. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

Chętnych prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym Marcinem Specylakiem: specylak(at)integart.com.pl, tel. 603 521 939

Źródło: Integart oddział Gdańsk


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: IntegartNorth

(Marcin Specylak)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764