logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart Gdańsk: promocyjna oferta produktów Mactac

  PR 09.08.2012, przeczytano 2380 razy

W związku z wprowadzeniem do naszej oferty produktów firmy MACTAC wprowadzamy promocje na folię i laminat wylewany do aplikacji samochodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-gdansk%3A-promocyjna-oferta-produktow-mactac,16324,artykul.html

Na zestaw składa się folia wylewana Mactac 5629 oraz laminat wylewany Mactac 3499.

MACTAC 5629
Folia wylewana biała błysk, 50 µm z klejem permamentnym. Przeznaczona do całościowego oklejania pojazdów z bardzo głębokimi przetłoczeniami. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

MACTAC 3499
Laminat wylewany PCW bezbarwny błysk 40 mikr., posiada klej permamentny. Laminat przeznaczony jest do aplikacji na wydruki folii wylewanych i ultraplastycznych.

Długoterminowość i elastyczność sprawia iż idealnie nadaje się do całościowej grafiki samochodowej z elementami szczególnie trudnymi tj. klamki, zderzaki, spojlery itp. Zabezpiecza laminowane powierzchnie przed migracją UV oraz uszkodzeniami  mechanicznymi powstałymi na powierzchni samochodów. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

Chętnych prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym Marcinem Specylakiem: specylak(at)integart.com.pl, tel. 603 521 939

Źródło: Integart oddział Gdańsk


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: IntegartNorth

(Marcin Specylak)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ciągu roku pandemia uwypukliła 3 nowe kategorie konsumentów
Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów. Kolejne dwie kategorie – shopperzy z przymusu i cenoholicy – są tak samo popularne. Jedną cechuje niechęć do kupowania, a drugą – koncentracja...
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé
Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
Agencja PZL i Timecode Film Production dla oleju Kujawski 3 ziarna
W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.
Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska
Jeden z liderów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na polskim rynku, firma Sunday Polska, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.
Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming - kampania w Czechach i Słowacji
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764