logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart Gdańsk: promocyjna oferta produktów Mactac

  PR 09.08.2012, przeczytano 2837 razy

W związku z wprowadzeniem do naszej oferty produktów firmy MACTAC wprowadzamy promocje na folię i laminat wylewany do aplikacji samochodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-gdansk%3A-promocyjna-oferta-produktow-mactac,16324,artykul.html

Na zestaw składa się folia wylewana Mactac 5629 oraz laminat wylewany Mactac 3499.

MACTAC 5629
Folia wylewana biała błysk, 50 µm z klejem permamentnym. Przeznaczona do całościowego oklejania pojazdów z bardzo głębokimi przetłoczeniami. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

MACTAC 3499
Laminat wylewany PCW bezbarwny błysk 40 mikr., posiada klej permamentny. Laminat przeznaczony jest do aplikacji na wydruki folii wylewanych i ultraplastycznych.

Długoterminowość i elastyczność sprawia iż idealnie nadaje się do całościowej grafiki samochodowej z elementami szczególnie trudnymi tj. klamki, zderzaki, spojlery itp. Zabezpiecza laminowane powierzchnie przed migracją UV oraz uszkodzeniami  mechanicznymi powstałymi na powierzchni samochodów. Nawój 50 mb szerokość 1372 mm

Chętnych prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym Marcinem Specylakiem: specylak(at)integart.com.pl, tel. 603 521 939

Źródło: Integart oddział Gdańsk


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: IntegartNorth

(Marcin Specylak)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764