logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart i 3M: Współpraca w segmencie car wrappingu i detailingu

  PR 16.01.2017, przeczytano 1283 razy
ilustracja

Firma Integart z przyjemnością informuje, że z początkiem 2017 r. nastąpiło rozszerzenie dotychczasowej współpracy z firmą 3M w obszarze branży Car Wrappingowej i Automotive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-i-3m%3A-wspolpraca-w-segmencie-car-wrappingu-i-detailingu,31100,artykul.html

W wyniku podjętych decyzji w ofercie firmy Integart obok wysokiej klasy folii odblaskowych dla drogownictwa oraz mediów do grafik flotowych znajdą się produkty do zmiany koloru (3M Wrap Film serii 1080 oraz 1380), zabezpieczające lakier karoserii (3M Scotchgard Pro Series), przyciemniające szyby samochodowe (Black Shield / FX ST) oraz specjalistyczne taśmy umożliwiające bezpieczne cięcie folii podczas oklejania aut (3M Knifeless System Tape).

Współpraca obu firm, da Klientom możliwość szerszego udziału w szkoleniach oferowanych przez centrum The Wrap Center Rafała Żmudy. Wśród licznych programów szkoleniowych najbardziej prestiżowym jest 3M Endorsed Installer, przeznaczony dla firm, które chciałyby doskonalić umiejętności pracowników z aplikacji folii nie tylko na pojazdach, ale także na ścianach i podłogach. Warto także zwrócić uwagę na szkolenia z aplikacji folii ochronnych "PPF" oraz taśm tnących 3M Knifeless, które także cieszą się dużym zainteresowaniem wśród aplikatorów.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764