logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart podsumowuje Polish Open Days with HP Scitex in Barcelona

  PR 13.05.2016, przeczytano 1109 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy POLISH OPEN DAYS in Barcelona za nami. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom wyjazdu za poświęcony czas i możliwość spotkania z nami w najlepszym Centrum Prezentacji HP w Sant Cugat del Vallès w Hiszpanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-podsumowuje-polish-open-days-with-hp-scitex-in-barcelona,28548,artykul.html

Było to pierwsze z cyklu spotkań organizowane przez Integart mające na celu przedstawienie potencjału w segmencie aplikacji POS i POP. Wkrótce odbędą się kolejne spotkania, gdzie z naszymi partnerami (m.in. ZUND) będziemy prezentować kompleksowe rozwiązania do produkcji tych materiałów. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu z nami.

Dwudniowe spotkanie poświęcone było technologii HP Scitex Industrial Press dedykowanej dla segmentu Sign&Display. Uczestnicy wyjazdu mieli okazję poznać i zobaczyć całe portfolio maszyn HP Scitex. Wśród poruszanych zagadnień znalazły się tematy dotyczące obecnego rynku konsumenckiego, szans i zagrożeń oraz jego wpływu na branżę oraz tematy finansowania zakupu, odkupu, refinansowania urządzeń /HPE Financial/. Wnikliwe poznanie technologii HDR, workflow oraz wykonanie dużej ilości aplikacji było jednak najważniejszą częścią spotkania w pierwszym dniu.

Obecna rzeczywistość, w której każdy produkt musi wyróżniać się spośród setek innych powoduje, że Klient, poszukujący w labiryncie wielkopowierzchniowego sklepu, właśnie dzięki przyciągającemu uwagę i ciekawemu display’u POS, powinien szybko odnaleźć właściwy produkt. Co więcej, design POS czy POP ma również za zadanie nakłonienie klienta do sięgnięcia po produkt i dokonanie zakupu. Rynek materiałów POS jest coraz bardziej ukierunkowany na trend produkcji cyfrowej, która pozwala na niskonakładowe realizacje. Według statystyk niekontrolowane decyzje konsumenckie to aż 67% wszystkich zakupów. To właśnie w sklepie klient podejmuje 2/3 decyzji, a odsetek zakupów impulsywnych sięga 67% /stacje benzynowe i supermarkety/ w galeriach handlowych - 39%. Na producentach materiałów POS i POP Klienci wymuszają coraz bardziej krótkie terminy i szybką realizację w niskich nakładach. Powodowane to jest żywotnością samych produktów, ich sezonowością, różnorodnością czy trendem personalizacji.

Zmiany na rynku POS przyczyniają się do rosnącego zapotrzebowania na nowe technologie, które umożliwiają przede wszystkim drukowanie wysokiej jakości materiałów sign&display w krótkich spersonalizowanych seriach, dopasowanych do potrzeb Klientów i ich szerokich kampanii reklamowych. Kreatywny i unikatowy design przyciąga oko konsumenta. Na powyższe zapotrzebowania rynku odpowiada seria przemysłowych urządzeń wielkoformatowych HP.

HP dzieli produkty segmentu Scitex Industrial Press na maszyny dedykowane dla branży Sign&Display oraz Packaging /maszyny przemysłowe/. W obszarze Sign&Display do produkcji reklamowych POS i POP stosowane są HP Scitex 7600 /wcześniejszy model/; HP Scitex 9000 /premierowe urządzenie prezentowane na Fespa 2016/ oraz HP Scitex 11000. Do obszaru Packaging dedykowane są maszyny HP Scitex 15500 oraz model najwyższy, HP Scitex 17000. W centrum prezentacji w HP Demo w Sant Cugat uczestnicy mogli zobaczyć model 11000 oraz dla porównania 15500. Przeznaczony do szybkiego zadruku materiałów płaskich, zarówno sztywnych jak i elastycznych, HP Scitex 11000 może drukować na bardzo szerokiej gamie mediów, oferując dzięki temu możliwość produkcji różnorodnych materiałów np.: faliste stojaki ekspozycyjne; opakowania krótkich serii produktów; wyspecjalizowane zastosowania na twardych powierzchniach; lightboksy; elastyczne i sztywne stojaki reklamowe; plakaty; twarde oznakowania kierunkowe czy ekspozycje. Doskonale sprawdza się w druku materiałów reklamowych Sign&Display. Technologia druku HDR /druk zmienną kroplą tuszu/ zapewnia precyzyjną kontrolę nad kolorami i przejściami tonalnymi, co pozwala oddać każdy szczegół drukowanego obrazu przy najszerszym zakresie dynamicznym /4 rodzaje kropli 0, 15, 30, 45 pl/.

Drugiego dnia wspólnie z uczestnikami POLISH OPEN DAYS in Barcelona odwiedziliśmy firmę Pressing Impresio Digital. Firma ma swoją siedzibę w centrum Barcelony, postała w 1997 roku, dziś zatrudnia ok. 60 osób. Na powierzchni 1500 m2 skupia park maszynowy obejmujący urządzenia pozwalające na pełną produkcję: druk, laminowanie, konfekcja, aplikacje na podłoża sztywne. Wśród urządzeń drukujących dominują maszyny HP. Do konfekcji i obróbki firma używa ploter Zund’a ze stołem roboczym 3x2mb, z dostawionymi stołami: podawczym i odbiorczym wyposażonymi w pełną automatykę w systemie BHS (automatyczne podawanie i odbieranie obrabianego materiału). W palecie urządzeń HP firma Pressing posiada drukarki 2 generacji; najnowszy HP Latex 370 oraz starsze, duże urządzenia LX800 oraz LX610. W obszarze Sign&Display firma pracuje na urządzeniu HP Scitex 7600, chwaląc sobie jego efektywność i możliwości druku. Nasi Goście mieli okazje zobaczyć realizacje POS i nie tylko, dedykowane na rynek hiszpański. Firma potwierdza, ze utrzymujący się trend personalizacji i niskonakładowych realizacji, sezonowość czy regionalizacja produktów przyczyniają się do tego, że ich Klienci oczekują krótkiego czasu realizacji, wielorakiej produkcji w obszarze jednej kampanii i kompleksowej obsługi, również w zakresie dostaw do punktów dystrybucji.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w spotkaniu, w Barcelonie. Była to fantastyczna okazja do wspólnego poznania się, umocnienia dotychczasowych relacji oraz sprawdzenia technologii HP Scitex w praktyce. Liczymy, że pokazane rozwiązania i aplikacje były dla inspirujące i pozwolą Państwu na poszerzenie swoich możliwości produkcyjnych.

Więcej informacji na temat urządzeń HP Scitex: http://www.integart.com.pl/pl/urzadzenia-i-technologie/drukarki-hp-scitex

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764