logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart podsumowuje targi Remadays 2019

  PR 22.02.2019, przeczytano 322 razy
strzałkistrzałka
Integart podsumowuje targi Remadays 2019 ZOBACZ ILUSTRACJE

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy niezliczoną ilość dłoni Gości, którzy odwiedzili nasze stoisko. Za to wszystko Państwu dziękujemy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-podsumowuje-targi-remadays-2019,381367,artykul.html

Stoisko P15 poświęcone było technologii HP, urządzeniom komplementarnym, termotransferowi oraz mediom do druku. Obok doskonale znanej na rynku, ekologicznej technologii HP Latex, przeznaczonej do druku na mediach rolowych - zaprezentowaliśmy nowość na rynku – drukarkę HP Latex R2000. Premiera tego urządzenia miała miejsce na FESPA 2018. HP Latex R2000 jest ukoronowaniem 10 lat pracy wielu ekspertów i techników od druku cyfrowego HP, nad rozwojem technologii. Dziś technologia HP Latex na jednym urządzeniu pozwala drukować media rolowe, płaskie i z kolorem białym, zachowując ekologiczny charakter. Pierwsze urządzenie Integart sprzedał do firmy A-SPE .

Stoisko Integart prezentowało trzy modele biznesowe oparte o workflow, który z łatwością można skomponować w oparciu o ofertę handlową firmy. W zależności od potrzeb produkcyjnych i oczekiwań Klientów, możemy zaproponować kompatybilny, park maszynowy dla dużych firm produkcyjnych, przemysłowych, średnich i małych agencji reklamowych czy firm typu copy-shop. Dziś nie mówimy już tylko o urządzeniach drukujących, które Integart ma w ofercie od lat, ale o urządzeniach zapewniających post-finishig, a co za tym idzie o dostarczaniu wysokojakościowych aplikacji na rynek reklamowy, przez Klientów. Oferta segmentu technologii i urządzeń Integart, rozbudowana po połączeniu z Alma Trend, jest jedną z najbardziej atrakcyjnych i bezkonkurencyjnych na rynku. Możemy skonfigurować i dobrać parametry urządzeń, kompatybilnych w cały proces, od podstaw lub uzupełniając posiadane zaplecze dla wielu firm z rynku LFP. Po uruchomieniu w 2018 czterech nowych Demo Labów w styczniu 2019 Integart wystartował z e-sklepem, chcemy by Klienci na wyciągnięcie ręki mogli i szybko, w bardzo interesujących, okresowych ofertach cenowych, kupować urządzenia komplementarne, ułatwiające procesy obróbki po druku. Stąd, cieszymy się pozytywnym przyjęciem przez Klientów naszego najnowszego projektu, czyli e-sklepu z urządzeniami do post-finishingu: Komplementarne.pl. Już wkrótce pierwsze plotery tnące, trymery i aplikatory wyruszą w drogę do naszych Klientów. Niezmiennie od lat z dużym zainteresowaniem spotyka się technologia termotransferu „Amazing, but true” (więcej na www.termo-transfer.com.pl), którą po raz pierwszy na REMA zaprezentował Integart. Przeprowadziliśmy setki prezentacji mediów i maszyn do termotransferu. Trzy dni targów były doskonałą okazją do dyskusji oraz wskazania Klientom nietypowych zastosowań folii i papierów do tej technologii. Specjalnie na Remę przygotowaliśmy bardzo kolorową ekspozycję aplikacji, nowy wzornik „Sztuka personalizacji” z użyciem termotransferu. Promocje na zakup drukarek OKI z białym tonerem oraz papierów termotransferowych firmy TheMagicTouch, cieszą się dużym zainteresowaniem.

W obszarze materiałów do druku zaprezentowaliśmy najbardziej innowacyjne media do druku z oferty Integart, przeznaczone zarówno dla rynku reklamowego jak i dekoracyjnego. Zaprezentowane nowości w rozwiązaniach aplikacyjnych obejmowały ekspozycję i druk na mediach ekologicznych oraz produkty marek: CarnavalCal, DISPA, KATZ czy Multipanel. W szczególny sposób podkreśliliśmy walor mediów ekologicznych. W nowej kampanii Drukuj ekologicznie. Drukuj odpowiedzialnie przygotowaliśmy dla Klientów nowe propozycje mediów, które nie zawierają PVC. Klienci odwiedzający stoisko, oprowadzeni po naszych strefach produkcyjnych mogli poznać produkty eko. Chcemy wspólnie z Klientami budować świadomość i odpowiedzialność za to co drukujemy i przetwarzamy. Wierzymy, że nowe produkty w pełni ekologiczne w portfolio naszych Klientów znajdą wielu zwolenników i nabywców. Pragniemy wprowadzić nowe lub udoskonalić istniejące praktyki produkcyjne w druku oraz stworzyć w przyszłości sieć ECO-drukarni. W bogatej palecie mediów Integart: 3M, Neschen, Avery Dennison, HP, Arlon, Mactac, CarnvalCal, Intercoat, Apex Premium, Aurich Textilen, Dickson, Katz, A3 Composites – i wiele innych, można znaleźć produkty premium, średniookresowe, produkty nisko marżowe i również te – ekologiczne.

Na stoisku M15 zaprezentowaliśmy szwajcarską jakość i precyzję - technologię cięcia cyfrowego marki Zund (więcej na www.systemytnace.pl), gdzie wystawiliśmy dwa modele stołów: ZUND G3 -flagowy model o znacznych możliwościach konfiguracyjnych, dostępny w wielu rozmiarach stołów oraz ZUND S3, równie perfekcyjny i wydajny co model G3. Podczas prezentacji maszyn, operatorzy zwracali uwagę na możliwości oprogramowania dedykowanego do prezentowanych maszyn, a także na możliwości wykorzystania materiałów sztywnych, które Integart z powodzeniem wprowadził do swojej oferty; m.in.: płyt KATZ, DISPA oraz MULTIPANEL.

Targi RemaDays były Wielkim Finałem celebrowania jubileuszu 10-lecia technologii HP Latex w Polsce i na świecie. Podczas świętowania nie zabrakło życzeń, przemówień i jubileuszowego tortu. Dziękujemy, że w tym szczególnym dla nas momencie, byliście Państwo z nami!

RemaDays’19 za nami, a my wkraczamy w kolejne miesiące nowego roku, z nowymi wyzwaniami, projektami i pod hasłem: Drukuj ekologicznie. Drukuj odpowiedzialnie. Do zobaczenia zatem podczas kolejnych wydarzeń i spotkań branżowych!

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Galeria: Integart podsumowuje targi RemaDays 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764