logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart prezentuje Centrum HP Demo Lab

  S 30.12.2015, przeczytano 2289 razy

Centrum HP DEMO LAB we Wrocławiu to drugie w Europie (po Barcelonie) miejsce skupiające najlepsze technologie wykorzystywane przez branżę LFP oraz Viscom. Współpraca Integart z firmą HP w segmencie urządzeń drukujących liczy sobie dziś – 5 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-prezentuje-centrum-hp-demo-lab,26973,artykul.html

Centrum HP DEMO, w którym można „stać się jednodniowym właścicielem drukarki” powstało z myślą o Klientach i przyszłych użytkownikach technologii cyfrowych. To miejsce jest swojego rodzaju „poligonem do testów”.

Jednym z czynników generujących sukces sprzedaży drukarek HP jest nasz potencjał, który tworzą ludzie, wiedza i doświadczenia, którymi się dzielimy. Pomaga nam w tym nasze Centrum Prezentacji – najlepsze miejsce do spotkań oraz pokazów i testów technologii cyfrowych i post-finishingowych dla branży reklamy. Poszukując nowych rozwiązań i innowacji warto odwiedzić HP DEMO LAB - powiedziała Beata Wrona, kierownik marketingu firmy Integart.

Więcej informacji, umawianie spotkań: http://www.integart.tv/wiedza-i-inspiracje-w-zasiegu-reki-hp-demo-lab/

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764