logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania

  S 18.07.2018, przeczytano 4119 razy
ilustracja

Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza, które zabezpieczy każdą produkcję. W drugim półroczu wszystkim naszym Klientom zapewnimy możliwość skorzystania z opracowanych, przez nas wewnętrznie, Programów Partnerskich i dostosowanych do obecnych potrzeb, spełniających wymagania rynku Procedur Obsługi Klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart%3A-200-osobowe-przedsiebiorstwo-gotowe-na-kolejne-wyzwania,37295,artykul.html

To właśnie nasze centrum demonstracyjne na początku drogi z technologią HP Latex okazało się dużym sukcesem ponieważ poprzednio większość dystrybutorów oferowało tylko sprzedaż drukarek.Integart nie stoi w miejscu i rozwija swoją infrastrukturę prezentacyjną, wychodząc do Klienta. Do niedawna jeszcze, tylko Centrum Prezentacyjne HP Demo Lab we Wrocławiu (Błonie) prowadziło pokazy. To właśnie nasze centrum demonstracyjne na początku drogi z technologią HP Latex okazało się dużym sukcesem ponieważ większość dystrybutorów oferowało tylko sprzedaż drukarek.

Obecnie prezentację dostępnych w ofercie Integart technologii oraz mediów do druku możemy prowadzić w Poznaniu i Warszawie (Jawczyce). Wkrótce otwarte zostaną kolejne centra w Krakowie i Katowicach – razem z dotychczasowymi utworzą największą sieć salonów pokazowych, które głównie opierać się będą o rozwiązania dedykowane dla branży Large Format Printing.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

HP Demo lab w Warszawie (Jawczyce)

HP Demo Lab to miejsca szczególne dla wszystkich osób z branży i jednocześnie zainteresowanych zakupem technologii. Istnieje możliwość umówienia się na konkretny dzień (będzie do tego służył Kalendarz HP Demo Lab) i testowanie urządzenia do woli. Wszystko w imię idei, aby móc przetestować drukarkę jeszcze przed jej zakupem i być pewnym swojego wyboru „stać się jej jednodniowym właścicielem”.

Wszystkie wizyty w HP Demo Lab są i będą bezpłatne. W każdym z ośrodków znajdzie się powierzchnia wystawiennicza gdzie prezentować będziemy urządzenia i technologie, a na miejscu znajdować się będzie przeszkolony i kompetentny personel, który z przyjemnością będzie dzielił się wiedzą i pomagał naszym Klientom, doradzając w kwestii doboru materiałów i organizacji nowoczesnej pracowni reklamowej czy agencji. Dodatkowo w przyszłym roku planujemy rozbudowę Centrum HP Demo Lab we Wrocławiu, w Błoniu, które będzie centralnym ośrodkiem prezentacji urządzeń nie tylko do druku. W perspektywie krótkiego okresu planujemy rozwinąć kluczowe narzędzia wspierające naszych Klientów – mianowicie szkolenia z zakresu druku i stworzyć najbardziej profesjonalne Centrum Szkoleniowe dla naszej branży. Dziś to wszystko jest możliwe dzięki połączeniu potencjału obu firm, Integart i AlmaTrend. Razem tworząc prawie 200 osobowe przedsiębiorstwo jesteśmy gotowi na wyzwania, kolejnych 10 lat.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych nowych, regionalnych HP Demo Lab. Otwieramy je z myślą o naszych Klientach. Zapraszamy do testowania i zakupu drukarek HP Latex. Proponujemy Ci wsparcie marketingowe oraz Certyfikowany Program Wdrożenia technologii w Twojej firmie.

Trwa wyjątkowa Kampania z rabatem!

Zrealizuj voucher o wartości 10.000 zł!

Podejmując decyzję o zakupie drukarki z okazji 10-cio lecia HP Latex czeka na Was 500 Voucherów, o wartości do 10 000 zł. Aktywuj go kupując drukarkę! Wykorzystaj możliwość i odbierz: dowolne media, materiały eksploatacyjne czy narzędzia marketingowe. Wystarczy, że zostawisz swoje dane a skontaktujemy się z Tobą lub pobierz swój Voucher online i napisz do nas.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764