logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart: Nie ma granic nie do pokonania? Dekada innowacji HP

  PR 01.08.2018, przeczytano 950 razy
ilustracja

HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi oraz firm. Z szerokim portfolio technologii druku, oprogramowania, usług i infrastruktury IT, HP dostarcza rozwiązania dla klientów, najbardziej skomplikowanych wyzwań, w każdym regionie świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart%3A-nie-ma-granic-nie-do-pokonania-dekada-innowacji-hp,37457,artykul.html

Integart, firma z wieloletnią tradycją, dziś jest jednym z czołowych w Polsce dystrybutorów urządzeń i mediów do produkcji reklam. Ściśle współpracuje z firmą HP, która jest jej głównym Partnerem w segmencie urządzeń do druku: HP Latex, HP Scitex oraz HP Page Wide XL. Od 2017 roku Integart jest dystrybutorem urządzeń do druku 3D firmy HP. Obecny rok jest wyjątkowy z uwagi na jubileusz 10-lecia technologii HP Latex na rynku i kolejną, przełomową dla branży premierę.

Jak długą drogę zmian i innowacji przeszła technologia HP wiedzą Ci wszyscy, którzy od początku wprowadzenia HP Latex są jej użytkownikami. W 2008 roku po raz pierwszy HP zaprezentowało swoją innowacyjną technologię lateksową, była to I generacja urządzeń. Fakt, że atramenty zostały oparte na bazie wody wywołał poruszenie w branży. Technologia HP Latex stała się realną alternatywą dla popularnych na rynku rozwiązań solwentowych oraz eko-solwentowych. Od samego początku była postrzegana jako przełomowa, gdyż wydruki nie emitowały szkodliwych substancji oraz były bezwonne. Dodatkowym atutem było znaczne zwiększenie komfortu pracy operatorów maszyn. Hale drukarni nie wymagały już instalacji skomplikowanych systemów wentylacji. Otworem stanęło wiele branż niedostępnych do tej pory, jak segment dekoracji wnętrz. Była to ogromna rewolucja dla rynku branży reklamowej.

Trzy generacje HP latex

W kolejnych latach poniekąd przełomowych dla technologii lateksowej HP wprowadziło szereg udoskonaleń, rok później II generację a w 2014 i w 2016 – III generację technologii HP Latex /s.300; s.500/. Nowe korzyści wynikające z pracy nad technologią i inwestowania w nią przez HP – to bez wątpienia: druk dwustronny, większe, bardziej ekonomiczne zbiorniki z tuszem – stałe zasilanie, wyższa gęstość optyczna czerni, szeroki gamut kolorystyczny oraz ulepszona trwałość wydruków dzięki „anti-scratch agent”. W historii HP Latex, kolejne dodatkowe usprawnienia, wprowadzone przez HP, mają na celu poprawę komfortu pracy operatorów poprzez ulepszony procesor RIP, w zależności od modelu: wbudowany spektrofotometr lub densytometr (automatyczne tworzenie profili ICC) czy intuicyjny panel dotykowy oraz nowy stół obrotowy – moduł łączący funkcję podawania i odbierania nośników.

Dziś ta inteligentna i innowacyjna technologia druku cyfrowego HP przeżywa swoją dojrzałość produktową. A rynek branży reklamowej nieustannie ewoluuje. Dziś jest on trudniejszy od innych rynków. Ewoluuje w kierunku rozwiązań wymagających. Wszechstronność druku jaką daje technologia HP Latex pozwala realizować bardzo duży wachlarz projektów.

R Series - kolejny krok naprzód

Najnowsze premierowe urządzenie HP Latex zaprezentowane podczas FESPA w Berlinie to efekt pracy ekspertów i profesjonalistów z działu R&D z HP, i bez wątpienia prezent z okazji dekady technologii – długo wyczekiwane hybrydowe urządzenie drukujące z użyciem białego tuszu lateksowego. „Każdy, kto śledzi tę branżę wie, że debiut drukarki HP Latex R2000 stanowi wielki krok milowy dla całej branży poligraficznej”. R Series to kolejny przełomowy krok technologii w oparciu o zapotrzebowanie dostawców usług poligraficznych na drukarki HP Latex White Ink, będące w stanie drukować na materiałach sztywnych i elastycznych. Rozwiązanie to pozwala pójść naprzód w dostarczaniu Klientom jak najlepszych doświadczeń w odkrywaniu na nowo możliwości drukowania.

To co dodatkowo wyróżnia HP Latex R 2000 to możliwość zapewnienia dostawcom usług poligraficznych jeszcze większej wszechstronności. Dzięki nowej drukarce możliwy będzie druk aplikacji reklamowych, elementów wystroju zewnętrznego, grafik okiennych, dekoracji wewnętrznych oraz reklam aplikowanych na pojazdach z białym kolorem. Już wkrótce zapraszamy na premierowe pokazy do HP Demo Lab w Błoniu, gdzie zainstalowano pierwszą taką drukarkę w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe – tam można uzyskać szczegółowe informacje o proponowanym wsparciu. Jak widać nie można przejść obojętnie obok HP Latex.

Wyjątkowa Kampania z rabatem

Integart nie stoi w miejscu! 10 lat wiodącej na rynku technologii zobowiązuje nas do jeszcze większej atencji i zaangażowania we współpracę z Klientami oraz wspieranie ich w rozwoju. Z tej okazji przygotowaliśmy wyjątkową Kampanię, w ramach której zarówno nowi jak i obecni użytkownicy technologii HP Latex znajdą coś dla siebie. Warunkiem do skorzystania z niej jest zdobycie promocyjnych Voucherów. Integart przygotował ich aż 500! Można je zdobyć w oddziałach Integart, u handlowców lub w Internecie (wersja elektroniczna). Uprawniają one do otrzymania rabatu w wysokości do 10.000 zł.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764