logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integracja danych działów IT i marketingu: Konferencja Microsoft i Roivenue

  PR 19.03.2019, przeczytano 577 razy

„INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integracja-danych-dzialow-it-i-marketingu%3A-konferencja-microsoft-i-roivenue,381705,artykul.html

Microsoft i ROIVENUE łączą siły, by pokazać praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych. Podczas bezpłatnej konferencji, skierowanej do specjalistów marketingu online, przewodnim celem było edukowanie zarówno w zakresie zalet atrybucji oraz precyzyjnego bilansowania wydatków w ramach działań digital, jak i w budowaniu lepszej współpracy pomiędzy działami marketingu i IT.

- Naszym celem jest umożliwienie działom IT i marketingu posługiwania się tym samym językiem. Celem tej konferencji jest przybliżenie tych dwóch światów, aby marketingowcy mogli zrozumieć złożoność infrastruktury danych i sposób wykorzystania danych marketingowych w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji, bez obciążania zasobów działu IT. – mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE.

Prezentowane case studies obejmowały przypadki z sektorów bankowości, ubezpieczeń, e-handlu i B2B, z naciskiem na to, jak uczenie maszynowe może znacząco wpłynąć na zmaksymalizowanie ROI z inwestycji w marketing we wspomnianych branżach. Narzędzie marketingowe ROIVENUE pozwala firmom wyodrębniać cenne dane marketingowe ze wszystkich swoich kanałów i uruchamiać algorytmy atrybucji oparte na platformie Microsoft Azure.

Wśród prelegentów wystąpili Emil Jimenez - CMO, Pavel Sima – CEO oraz Mark Symons - VP sprzedaży (Wielka Brytania). Przewidziane są kolejne edycje spotkania. Więcej informacji można odnaleźć TUTAJ.

Źródło: ROIVENUE

www.roivenue.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764