„INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.
Microsoft i ROIVENUE łączą siły, by pokazać praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych. Podczas bezpłatnej konferencji, skierowanej do specjalistów marketingu online, przewodnim celem było edukowanie zarówno w zakresie zalet atrybucji oraz precyzyjnego bilansowania wydatków w ramach działań digital, jak i w budowaniu lepszej współpracy pomiędzy działami marketingu i IT.
- Naszym celem jest umożliwienie działom IT i marketingu posługiwania się tym samym językiem. Celem tej konferencji jest przybliżenie tych dwóch światów, aby marketingowcy mogli zrozumieć złożoność infrastruktury danych i sposób wykorzystania danych marketingowych w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji, bez obciążania zasobów działu IT. – mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE.
Prezentowane case studies obejmowały przypadki z sektorów bankowości, ubezpieczeń, e-handlu i B2B, z naciskiem na to, jak uczenie maszynowe może znacząco wpłynąć na zmaksymalizowanie ROI z inwestycji w marketing we wspomnianych branżach. Narzędzie marketingowe ROIVENUE pozwala firmom wyodrębniać cenne dane marketingowe ze wszystkich swoich kanałów i uruchamiać algorytmy atrybucji oparte na platformie Microsoft Azure.
Wśród prelegentów wystąpili Emil Jimenez - CMO, Pavel Sima – CEO oraz Mark Symons - VP sprzedaży (Wielka Brytania). Przewidziane są kolejne edycje spotkania. Więcej informacji można odnaleźć TUTAJ.
Źródło: ROIVENUE