logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integracja danych działów IT i marketingu: Konferencja Microsoft i Roivenue

  PR 19.03.2019, przeczytano 220 razy

„INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integracja-danych-dzialow-it-i-marketingu%3A-konferencja-microsoft-i-roivenue,381705,artykul.html

Microsoft i ROIVENUE łączą siły, by pokazać praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych. Podczas bezpłatnej konferencji, skierowanej do specjalistów marketingu online, przewodnim celem było edukowanie zarówno w zakresie zalet atrybucji oraz precyzyjnego bilansowania wydatków w ramach działań digital, jak i w budowaniu lepszej współpracy pomiędzy działami marketingu i IT.

- Naszym celem jest umożliwienie działom IT i marketingu posługiwania się tym samym językiem. Celem tej konferencji jest przybliżenie tych dwóch światów, aby marketingowcy mogli zrozumieć złożoność infrastruktury danych i sposób wykorzystania danych marketingowych w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji, bez obciążania zasobów działu IT. – mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE.

Prezentowane case studies obejmowały przypadki z sektorów bankowości, ubezpieczeń, e-handlu i B2B, z naciskiem na to, jak uczenie maszynowe może znacząco wpłynąć na zmaksymalizowanie ROI z inwestycji w marketing we wspomnianych branżach. Narzędzie marketingowe ROIVENUE pozwala firmom wyodrębniać cenne dane marketingowe ze wszystkich swoich kanałów i uruchamiać algorytmy atrybucji oparte na platformie Microsoft Azure.

Wśród prelegentów wystąpili Emil Jimenez - CMO, Pavel Sima – CEO oraz Mark Symons - VP sprzedaży (Wielka Brytania). Przewidziane są kolejne edycje spotkania. Więcej informacji można odnaleźć TUTAJ.

Źródło: ROIVENUE

www.roivenue.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Laowa Probe 24 mm f/14 w wersji Cine
Obiektyw do makrofotografii Laowa Probe 24 mm f/14 doczekał się wersji Cine zaprojektowanej z myślą o filmowcach. Obiektyw wyposażony został w zębate pierścienie ułatwiające ostrzenie oraz mocowanie do kamer Arri PL.
Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Serviceplan Health i Value Media we wspólnej kampanii dla Maxon Active
Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w...
Husqvarna walczy z hałasem - kampania społeczna „Ciche Sąsiedztwo”
25 kwietnia w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem firma Husqvarna zainaugurowała kampanię społeczną Ciche Sąsiedztwo „Umówmy się na ciszę”. Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa, firm, instytucji, włodarzy miast i mediów na problem zanieczyszczenia hałasem, zwiększenie świadomości, na temat zagrożeń i wpływu...
KS Biuro Marketingowe i Lazystore w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c. .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764