logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integracja danych działów IT i marketingu: Konferencja Microsoft i Roivenue

  PR 19.03.2019, przeczytano 239 razy

„INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integracja-danych-dzialow-it-i-marketingu%3A-konferencja-microsoft-i-roivenue,381705,artykul.html

Microsoft i ROIVENUE łączą siły, by pokazać praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych. Podczas bezpłatnej konferencji, skierowanej do specjalistów marketingu online, przewodnim celem było edukowanie zarówno w zakresie zalet atrybucji oraz precyzyjnego bilansowania wydatków w ramach działań digital, jak i w budowaniu lepszej współpracy pomiędzy działami marketingu i IT.

- Naszym celem jest umożliwienie działom IT i marketingu posługiwania się tym samym językiem. Celem tej konferencji jest przybliżenie tych dwóch światów, aby marketingowcy mogli zrozumieć złożoność infrastruktury danych i sposób wykorzystania danych marketingowych w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji, bez obciążania zasobów działu IT. – mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE.

Prezentowane case studies obejmowały przypadki z sektorów bankowości, ubezpieczeń, e-handlu i B2B, z naciskiem na to, jak uczenie maszynowe może znacząco wpłynąć na zmaksymalizowanie ROI z inwestycji w marketing we wspomnianych branżach. Narzędzie marketingowe ROIVENUE pozwala firmom wyodrębniać cenne dane marketingowe ze wszystkich swoich kanałów i uruchamiać algorytmy atrybucji oparte na platformie Microsoft Azure.

Wśród prelegentów wystąpili Emil Jimenez - CMO, Pavel Sima – CEO oraz Mark Symons - VP sprzedaży (Wielka Brytania). Przewidziane są kolejne edycje spotkania. Więcej informacji można odnaleźć TUTAJ.

Źródło: ROIVENUE

www.roivenue.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764