logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integrated Systems Europe 2018: Targi rozpoczęte

   06.02.2018, przeczytano 1072 razy
ilustracja

Integrated Systems Europe to jedno z największych na świecie wydarzeń w branży audio-wideo. Ze względu na rosnący udział technologii z segmentu digital signage targi stały sie także istotnym wydarzeniem dla rynku reklamy wizualnej. Coroczna czterodniowa impreza odbywa się w RAI Amsterdam - Holandia, w dniach 6-9 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integrated-systems-europe-2018%3A-targi-rozpoczete,35347,artykul.html

Na targach ISE 2018 wystawcy zaprezentują najnowszą technologię, produkty i rozwiązania, adresowane zarówno do zawodowców jak i klientów końcowych. Uczestnicy mogą korzystać z obszernego programu edukacyjnego i szkoleniowego opracowanego przez AVIXA i CEDIA. Szkolenia uzupełnia bardzo bogaty program konferencji, wystąpień oraz pokazów.

W targach bierze udział ponad 1200 wiodących dostawców technologii i rozwiązań. Ekspozycja podzielona jest na 7 stref tematycznych, w tym sekcję poświęconą digital signage oraz reklamie Digital out of Home (DOOH). Jak podkreślają organizatorzy, digital signage jest najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reprezentowanym ISE w ostatnich latach. W strefie Digital Signage & DOOH można zobaczyć w jaki sposób najnowocześniejsze cyfrowe nośniki audiowizualne wykorzystywane są w reklamie i innych dziedzinach gospodarki.

Targi organizowane są od 2004. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit.

Źródło: ISE

www.iseurope.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764