logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integrated Systems Europe 2018: Targi rozpoczęte

   06.02.2018, przeczytano 639 razy
ilustracja

Integrated Systems Europe to jedno z największych na świecie wydarzeń w branży audio-wideo. Ze względu na rosnący udział technologii z segmentu digital signage targi stały sie także istotnym wydarzeniem dla rynku reklamy wizualnej. Coroczna czterodniowa impreza odbywa się w RAI Amsterdam - Holandia, w dniach 6-9 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integrated-systems-europe-2018%3A-targi-rozpoczete,35347,artykul.html

Na targach ISE 2018 wystawcy zaprezentują najnowszą technologię, produkty i rozwiązania, adresowane zarówno do zawodowców jak i klientów końcowych. Uczestnicy mogą korzystać z obszernego programu edukacyjnego i szkoleniowego opracowanego przez AVIXA i CEDIA. Szkolenia uzupełnia bardzo bogaty program konferencji, wystąpień oraz pokazów.

W targach bierze udział ponad 1200 wiodących dostawców technologii i rozwiązań. Ekspozycja podzielona jest na 7 stref tematycznych, w tym sekcję poświęconą digital signage oraz reklamie Digital out of Home (DOOH). Jak podkreślają organizatorzy, digital signage jest najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reprezentowanym ISE w ostatnich latach. W strefie Digital Signage & DOOH można zobaczyć w jaki sposób najnowocześniejsze cyfrowe nośniki audiowizualne wykorzystywane są w reklamie i innych dziedzinach gospodarki.

Targi organizowane są od 2004. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit.

Źródło: ISE

www.iseurope.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764