logo
WIADOMOŚCI

Integrated Systems Europe 2018: Targi rozpoczęte

redakcja   06.02.2018, przeczytano 343 razy
ilustracja
Integrated Systems Europe 2018: Targi rozpoczęte

Integrated Systems Europe to jedno z największych na świecie wydarzeń w branży audio-wideo. Ze względu na rosnący udział technologii z segmentu digital signage targi stały sie także istotnym wydarzeniem dla rynku reklamy wizualnej. Coroczna czterodniowa impreza odbywa się w RAI Amsterdam - Holandia, w dniach 6-9 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integrated-systems-europe-2018:-targi-rozpoczete,35347,artykul.html

Na targach ISE 2018 wystawcy zaprezentują najnowszą technologię, produkty i rozwiązania, adresowane zarówno do zawodowców jak i klientów końcowych. Uczestnicy mogą korzystać z obszernego programu edukacyjnego i szkoleniowego opracowanego przez AVIXA i CEDIA. Szkolenia uzupełnia bardzo bogaty program konferencji, wystąpień oraz pokazów.

W targach bierze udział ponad 1200 wiodących dostawców technologii i rozwiązań. Ekspozycja podzielona jest na 7 stref tematycznych, w tym sekcję poświęconą digital signage oraz reklamie Digital out of Home (DOOH). Jak podkreślają organizatorzy, digital signage jest najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reprezentowanym ISE w ostatnich latach. W strefie Digital Signage & DOOH można zobaczyć w jaki sposób najnowocześniejsze cyfrowe nośniki audiowizualne wykorzystywane są w reklamie i innych dziedzinach gospodarki.

Targi organizowane są od 2004. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit.

Źródło: ISE

www.iseurope.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone