logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intel Rocks! czyli technologie w rockowym wydaniu

  PR 08.10.2015, przeczytano 591 razy

Intel rozpoczął współpracę z Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem, jednym z największych polskich youtuberów gamingowych. W ramach projektu Intel Rocks! vloger prezentuje najnowsze urządzenia i technologie napędzane procesorami Intela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intel-rocks%21-czyli-technologie-w-rockowym-wydaniu,26194,artykul.html

Wystartował projekt Intel Rocks! – efekt współpracy Intela ze znanym vlogerem i streamerem gamingowym, Remigiuszem Maciaszkiem. Występujący pod pseudonimem Rock vloger zaprezentuje na swoim kanale różnego rodzaju urządzenia – od klasycznych pecetów po laptopy z odłączanym ekranem oraz miniaturowe komputery wielkości dłoni. Nie zabraknie również informacji o najważniejszych wydarzeniach gamingowych, takich jak Poznań Game Arena 2015 oraz Intel Extreme Masters 2016.

Współpraca obejmuje kilka platform. Oprócz materiałów, które pojawiają się na kanale Rockalone2k w serwisie YouTube, całą akcję można śledzić również na Facebooku, na profilu vlogera oraz na stronie Jarock.pl. Ten ostatni to portal stworzony i rozwijany przez Remigiusza Maciaszka, na którym publikowane są newsy ze świata gier komputerowych, relacje z najważniejszych wydarzeń e-sportowych, transmisje na żywo z rozgrywek streamerów zespołu Jarock.pl oraz doniesienia ze świata nowoczesnych technologii. Dodatkowo materiały związane z projektem Intel Rocks! publikowane są w serwisie IQ.intel.pl – platformie blogowej Intela, skupiającej się na newsach ze świata nowych technologii.

Za przygotowanie koncepcji oraz realizację projektu Intel Rocks! odpowiada Paweł Magdziarz, Consumer PR Marketing Manager w polskim oddziale Intela, oraz zespół agencji Monday PR.

Źródło: Intel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764