logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

  PR 17.03.2016, przeczytano 634 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku AMS weźmie udział w międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” stworzonej przez World Wide Fund for Nature. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, także korporacji, do wyłączenia na godzinę świateł oraz urządzeń elektrycznych w domach i biurach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inteligentne-backlighty-ams-w-akcji-_godzina-dla-ziemi_,27878,artykul.html

19 marca br. dokładnie o godzinie 20:30 AMS na godzinę wyłączy światła we wszystkich backlightach w całej Polsce. Łącznie na czas akcji zgaśnie niemal 1200 nośników, co spowoduje zredukowanie zużycia energii elektrycznej o 1,2 MWh – to zaś przełoży się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 998 kg.

AMS jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

Włączyliśmy się w akcję „Godzina dla Ziemi”, ponieważ projekty na rzecz środowiska są nam bardzo bliskie. Sami prowadzimy programy społeczne i wierzymy, że wspólne działanie pomoże zwrócić baczniejszą uwagę na zmiany klimatu. Backlighty jako nośniki podświetlane doskonale nadają się do włączenia w tę akcję – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR.

Źródło: AMS,

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764