logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

  PR 17.03.2016, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku AMS weźmie udział w międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” stworzonej przez World Wide Fund for Nature. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, także korporacji, do wyłączenia na godzinę świateł oraz urządzeń elektrycznych w domach i biurach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inteligentne-backlighty-ams-w-akcji-_godzina-dla-ziemi_,27878,artykul.html

19 marca br. dokładnie o godzinie 20:30 AMS na godzinę wyłączy światła we wszystkich backlightach w całej Polsce. Łącznie na czas akcji zgaśnie niemal 1200 nośników, co spowoduje zredukowanie zużycia energii elektrycznej o 1,2 MWh – to zaś przełoży się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 998 kg.

AMS jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

Włączyliśmy się w akcję „Godzina dla Ziemi”, ponieważ projekty na rzecz środowiska są nam bardzo bliskie. Sami prowadzimy programy społeczne i wierzymy, że wspólne działanie pomoże zwrócić baczniejszą uwagę na zmiany klimatu. Backlighty jako nośniki podświetlane doskonale nadają się do włączenia w tę akcję – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR.

Źródło: AMS,

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764