logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

  PR 17.03.2016, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku AMS weźmie udział w międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” stworzonej przez World Wide Fund for Nature. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, także korporacji, do wyłączenia na godzinę świateł oraz urządzeń elektrycznych w domach i biurach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inteligentne-backlighty-ams-w-akcji-_godzina-dla-ziemi_,27878,artykul.html

19 marca br. dokładnie o godzinie 20:30 AMS na godzinę wyłączy światła we wszystkich backlightach w całej Polsce. Łącznie na czas akcji zgaśnie niemal 1200 nośników, co spowoduje zredukowanie zużycia energii elektrycznej o 1,2 MWh – to zaś przełoży się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 998 kg.

AMS jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

Włączyliśmy się w akcję „Godzina dla Ziemi”, ponieważ projekty na rzecz środowiska są nam bardzo bliskie. Sami prowadzimy programy społeczne i wierzymy, że wspólne działanie pomoże zwrócić baczniejszą uwagę na zmiany klimatu. Backlighty jako nośniki podświetlane doskonale nadają się do włączenia w tę akcję – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR.

Źródło: AMS,

ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eura7 wzmacnia działania on-line prowadzone przez Grand Parade
Eura7 stworzyła nową odsłonę strony internetowej dla Grand Parade – centrum technologicznego firmy William Hill, jednej z najbardziej zaufanych marek na rynku bukmacherskim, przyciągającej miliony klientów z całego świata.
Klimas Wkręt-met wprowadza nowe opakowania produktów
Klienci mogą liczyć na bardziej wytrzymałe pudełka, których konstrukcja uniemożliwia ingerowanie w zawartość przed zakupem.
ING zachęca do podejmowania z dziećmi tematu finansów w wakacje
ING Bank Śląski rusza z kolejną odsłoną produktową kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”, w której podpowiada jak ogarnąć finanse z Aplikacją Moje ING. W spocie „Wakacje”, bank promuje Konto dla młodych 13-18. Kampanii towarzyszy promocja „50 zł na start” dla nastolatka.
Agencja R4S Consulting w ubiegłym roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o ponad 31% wyższe niż w 2018 r. Wpływy z działalności operacyjnej agencji wyniosły 10 mln 351 tys. zł. R4S wypracowała zysk netto na poziomie 2,62 mln złotych.
Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764