logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inteligentne metody współpracy Ricoh na ISE 2018

  PR 18.01.2018, przeczytano 500 razy

Podczas tegorocznych targów ISE Ricoh pokaże rozwiązania komunikacyjne, które pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Firma zaprezentuje m.in. nowe możliwości tablic interaktywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inteligentne-metody-wspolpracy-ricoh-na-ise-2018,35161,artykul.html

W czasie ISE zostaną przedstawione m.in. efekty współpracy Ricoh i IBM, w ramach której producenci połączyli możliwości zaawansowanych tablic interaktywnych Ricoh oraz technologii kognitywnych i rozpoznawania głosu IBM Watson. Najnowszy model tablic interaktywnych reaguje na komendy głosowe, może „robić” notatki podczas spotkania a nawet przetłumaczyć je na kilka języków.

Podczas ISE 2018 Ricoh będzie podkreślało także zalety pracy w cyfrowym miejscu pracy i możliwości, które oferuje dostęp do nowoczesnych technologii.

- Europejskie firmy powinny teraz skupiać się na tworzeniu środowiska sprzyjającego podniesieniuwydajności, elastyczności i dynamicznemu rozwojowi. Badania przeprowadzone na zlecenie Ricoh pokazują, że aż 98% pracowników jest entuzjastycznie nastawionych na wprowadzenie innowacyjnych technologii w miejscu pracy. Europejscy pracownicy rozumieją, że bardziej zaawansowana technologia przynosi korzyści zarówno im, jak i pracodawcom. Cieszymy się, że zaprezentować takie właśnie rozwiązania na ISE – powiedział Oscar Mellegers, Head of Marketing EMEA, Communication Services w Ricoh Europe.

Wstęp wolny do ISE 2018

Strefę Ricoh można znaleźć na stoisku B-176 (hala 9) w sektorze „Smart Building”. Aby otrzymać bezpłatny kupon wstępu na ISE 2018, należy zarejestrować się na stronie www.ricoh-europe.com/ise2018 lub www.iseurope.org korzystając z ekskluzywnego kodu Ricoh 915577.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764