logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intensyfikacja kampanii Hochland „Dzielimy się tym co dobre”

  PR 23.01.2023, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

Marka Hochland, która odpowiedzialność społeczną stawia wśród swoich priorytetów, startuje z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intensyfikacja-kampanii-hochland-_dzielimy-sie-tym-co-dobre_,398717,artykul.html

- Poprzez długofalową współpracę z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk, marka Hochland chce wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji. Dlategow ramach ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, sfinansuje 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci. Pyszne chwile razem, kiedy możemy cieszyć się smakiem potraw i czerpać przyjemność z relacji z bliskimi są głęboko zakorzenione w wartościach marki Hochland, a każdy posiłek smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, również z tymi, którzy tego potrzebują – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska. I dokładnie te wartości przedstawia nowy spot reklamowy marki, który od 9 stycznia zobaczyć można w telewizji i internecie. To krótka rodzinna historia przypominająca, że najpiękniejsze są te chwile, które dzielimy razem. Warto je celebrować, cieszyć się nimi i pamiętać, że każda okazja do spędzenia czasu z bliskimi jest na wagę złota. A teraz te cudowne spotkania mogą dodatkowo przynieść korzyść dla potrzebujących, ponieważ każdy kto kupuje sery Hochland, wspiera Program Pajacyk.

 

- Pomagając w ten sposób możemy mieć wpływ na niwelowanie barier rozwojowych związanych z niedożywieniem. Możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci oraz przywrócić im zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń – dodaje Jurkowski.

Zgodnie z założeniami kampanii, spot reklamowy emitowany będzie w telewizji oraz w internecie. Widoczność zarówno na największych portalach, jak i w social mediach, pozwoli na wygenerowanie milionów unikalnych użytkowników.

Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

Źródło: Quality Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764