logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intensywna i gorąca kampania Hochland

  PR 08.01.2016, przeczytano 1509 razy

W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intensywna-i-goraca-kampania-hochland,27029,artykul.html

W telewizji reklama będzie emitowana już od 11 stycznia w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności i dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej.

W kinach zaplanowano kampanię  reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City i dotarcie do ponad 3,5 miliona widzów. 

Reklamy na billboardach i wiatach przystankowych
to 750 nośników w największych miastach Polski.

Kampania w Internecie to obecność na najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz dedykowana strona www.

Działania w punktach sprzedaży obejmą ponad 8 000 godzin degustacji w hiper i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i przyciągające uwagę materiały POS.

Z kolei aktywności  PR zaplanowano  w najbardziej znanych i cenionych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.

Wprowadzając nową linię produktów Hochland odpowiada na istniejącą potrzebę konsumentów i tworzy nowy segment w kategorii sera. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżniać się będzie także oryginalnym kartonowym opakowaniem.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Źródło: Hochland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764