logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interaktywna kampania DOOH dla Motorola na ekranach sieci Rija

  PR 02.08.2018, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu w 10 warszawskich sklepach RTV Euro AGD odbyła się niestandardowa akcja promującą portfolio produktów marki Motorola, w tym nową linię smartfonów z rodziny G6. Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci oraz smartfonach Motorola, specjalnie zintegrowanych na potrzeby akcji. Koncept kreatywny bazował na głównym haśle Motorola „hellomoto”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interaktywna-kampania-dooh-dla-motorola-na-ekranach-sieci-rija,37461,artykul.html

Klienci, którzy odwiedzili w piątek i sobotę warszawskie salony RTV Euro AGD,  zostali zaproszeni do wspólnej zabawy z marką Motorola. Zadaniem gracza było znalezienie na terenie sklepu smatfona Motorola oraz wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie. Uczestnicy wpisywali imię, które natychmiast pojawiało się w spersonalizowanym komunikacie, na wszystkich ekranach w sklepie – nawet 100 na raz. Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też uczestników o nietypowych imionach jak Budziwoj, Bestiariusz czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralt czy Yennefer. Poszukiwanie nietypowych imion dodatkowo angażowało uczestników w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami.

W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, w 10 sklepach na ekranach RIJA wyświetlono kilkaset personalizowanych komunikatów. W ciągu całej akcji liczba ta przekroczyła tysiąc.

Akcja ta pokazuje, że kanał reklamowy DOOH oferuje dziś coraz więcej możliwości na realizację ciekawych promocji, mechanizmów reklamowych niedostępnych w żadnym innym kanale. Mechanizmów budujących zaangażowanie w punkcie bezpośredniego styku Klienta z fizycznym produktem, co przekłada się na efekty sprzedażowe.

ilustracjastrzałka

- Klienci takich kanałów jak DOOH coraz częściej oczekują od dostawcy niecodziennych rozwiązań. Posiadając taką sieć jak RIJA, którą dodatkowo samodzielnie zarządzamy, możemy przedstawiać im najlepsze oferty, dopasowane do ich indywidulnych potrzeb i wymagań. Technologia przestaje być barierą, a wręcz inspiruje do realizacji odważnych konceptów kreatywnych. Komunikat  może być  ściśle targetowany, personalizowany, reklama może być  interaktywna - mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu RTV Euro AGD.

- Działania z zakresu real time marketingu, pozwalają na dotarcie w nieszablonowy sposób do klienta z pożądanym przez markę komunikatem. W dobie zalewu informacji coraz trudniej jest się wyróżnić markom, stąd takie nowatorskie projekty przełamują schematy reklamowe i naturalnie angażują odbiorców. Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać - powiedziała Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, sieć handlowa RTV Euro AGD integruje wszystkie dostępne kanały reklamowe, dając możliwości realizacji strategii marketingu  360st. (online, offline, dooh).

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej całej akcji odpowiedzialna była marka Motorola. Za aplikację na smartfony i integrację z ekranami w sklepach sieci RTV Euro AGD odpowiadało Nanovo Media.

Źródło: RIJA

www.rija.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764