logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interaktywna rzeczywistość na citylightach AMS

  PR 29.08.2015, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Eska Music Awards 2015 w nietypowy sposób reklamuje się na citylightach. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Viuu na plakatach kampanii pojawiają się treści widoczne tylko dla osób chcących wziąć udział w konkursie, w którym można zdobyć bilety wstępu na galę wręczenia nagród ESKI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interaktywna-rzeczywistosc-na-citylightach-ams-,25816,artykul.html

Aby odkryć nową, interaktywną rzeczywistość, wystarczy pobrać darmową aplikację Viuu i zeskanować smartfonem lub tabletem plakat Eska Music Awards 2015 znajdujący się na citylighcie w wiacie przystankowej. Po pojawieniu się "ludzika" na ekranie urządzenia mobilnego należy zrobić z nim zdjęcie i wysłać je na konkurs, używając aplikacji. Najbardziej szalone i niezwykłe zdjęcia zostaną nagrodzone przez organizatora konkursu biletami na galę EMA 2015, która odbędzie się 29 sierpnia w Szczecinie.

Viuu to darmowa aplikacja Agory, która pozwala odkryć rozszerzoną rzeczywistość w tradycyjnych mediach. Dzięki Viuu można zobaczyć ukryte materiały wideo, animacje, zdjęcia i pliki audio z materiałów drukowanych, oznaczonych logo aplikacji. Aplikacja jest do pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764