logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interaktywne graffiti

   26.02.2007, przeczytano 1799 razy

Holenderska grupa cyberaktywistów Graffiti Research Lab w dość oryginalny sposób zaprezentowała nową technologię wyświetlania tekstu przy pomocy lasera, tworząc świetlne graffiti na ścianie wieżowca w Rotterdamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interaktywne-graffiti,5186,artykul.html

Zaprezentowana przez holenderską grupę cyberaktywistów Graffiti Research Lab technologia L.A.S.E.R, której nazwa jest akronimem określenia Light Amplification by Stimulated Emitron of Radiation, daje efekt kilkudziesięciometrowych napisów tworzonych przez wiązki światła. Najciekawszą cechą innowacyjnego pokazu jest możliwość dowolnej zmiany napisu jednym ruchem ręki. Efekt jest możliwy dzięki wykorzystaniu technologii zielonego lasera o mocy 60mW, połączonego z cyfrowym projektorem.

Laserowy system tagowania, zaprezentowany przez grupę Graffiti Research Lab, według naukowców może mieć istotny wpływ na wiele dziedzin, m.in. reklamę.

Na stronie internetowej grupy Graffiti Research Lab dostępny jest krótki film dokumentujący pokaz innowacyjnej technologii tagowania.

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764