logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interaktywny digital signage w Pro-KREACJI 2-2010

  PR 15.02.2010, przeczytano 1473 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawił się właśnie najnowszy – lutowy – numer magazynu „Pro-KREACJA”, kolejny wydawany w miesięcznym trybie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interaktywny-digital-signage-w-pro-kreacji-2-2010,10221,artykul.html

Najwięcej miejsca poświęcamy tematyce branży OOH, głównie nowościom, rozwojowi technologii, inwestycjom i prawnym regulacjom w sektorze. Piszemy o interaktywnym digital signage – kioskach dotykowych, totemach reklamowych, itp.

Sprawdziliśmy też rynek odzieży promocyjnej. Tu najważniejsza zmiana to koncentracja na jakości: dobrych materiałach, eleganckich krojach i szerokiej palecie kolorów.

W „Pro-KREACJI” zastanawiamy się także, czy moda na telemarketing i call centers poszła już w odstawkę, czy to się jeszcze opłaca, komu (uwaga na nasze case study!) i jak to robić dobrze.

Wreszcie nasz temat okładkowy, czyli komiks i jego miejsce w reklamie, nie tylko polskiej.

„Dla smaku” mamy materiały o PR celebrytów, dobrych obyczajach, ludziach w mrowisku i sztucznej inteligencji w marketingu.

Źródło: Polski Drukarz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764