logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski

  PR 20.07.2024, przeczytano 759 razy
ilustracja

Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta na 4 lata z opcją przedłużenia, obejmuje także Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan-Cortina d’Ampezzo 2026.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interia-i-polsat-partnerami-pkol-i-olimpijskiej-reprezentacji-polski,405068,artykul.html

Grupa Polsat Plus kompleksowo wspiera polskich olimpijczyków. Partnerstwo medialne Polsatu oraz Interii dopełnia jej dotychczasowe działania. GPP i PKOl w październiku 2023 zawarły porozumienie, dzięki któremu Grupa Polsat Plus i należąca do niej sieć Plus będą Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski.

Polsat dołączył do Rodziny Olimpijskiej jako czołowy nadawca telewizyjny w Polsce i współtwórca wszystkich XXI-wiecznych sukcesów Polskiej Siatkówki.

Połączony know-how czołowych polskich redakcji internetowych i telewizyjnych, tworzonych przez ekspertów i fanów dyscyplin, to dla PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski gwarancja gigantycznej promocji oraz rzetelnego wsparcia komunikacyjnego.

Grupa Polsat Plus kompleksowo przygotowała się do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Sieć Plus, dostawca telefonii komórkowej oraz Internetu, od wielu miesięcy sponsoruje PKOl i polskich olimpijczyków. Interia już jesienią 2023 roku – jako pierwszy portal w Polsce – uruchomiła podcast video, w którym red. Aleksandra Szutenberg przybliżała sylwetki największych polskich nadziei medalowych. Gośćmi dziennikarki Polsat Sport byli m.in. 3-krotna mistrzyni olimpijska Anita Włodarczyk oraz złoci medaliści siatkarskich mistrzostw Europy: Aleksander Śliwka, Łukasz Kaczmarek i Wilfredo Leon. Za sprawą najszerszej oferty transmisji sportowych, widzowie kanałów Polsat Sport przez cały czas trwania kwalifikacji olimpijskich mogli na własne oczy śledzić postępy biało-czerwonych w budowaniu formy na zawody w Paryżu. Ponadto redakcja sportowa Polsatu w specjalnych programach szeroko informuje o wszelkich inicjatywach PKOl i wydarzeniach związanych z igrzyskami.

Interia posiada w swoim portfolio jeden z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce. Według badań Mediapanelu Interia Sport w czerwcu 2024 roku odwiedziło 7,1 mln użytkowników (RU). Natomiast Kanały Polsat Sport od prawie 25 lat towarzyszą biało-czerwonym atletom we wszystkich sukcesach i regularnie zajmują czołowe miejsca w rankingach oglądalności w swojej kategorii.

Grupa Polsat Plus, której częścią jest Interia, od ponad 30 lat wspiera polski sport poprzez działania sponsoringowe oraz transmisje w Telewizji Polsat. Dzięki porozumieniu zawartemu z Polskim Komitetem Olimpijskim należąca do niej sieć Plus będzie mogła posługiwać się tytułem: Sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Sponsor Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Umowa pomiędzy Polskim Komitetem Olimpijskim i Grupą Polsat Plus została zawarta na 4 lata z możliwością jej przedłużenia.

Źródło: Cyfrowy Polsat S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764