logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intermarché przeprowadza rebranding przysklepowych stacji paliw

  PR 31.05.2023, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Będą jeszcze bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci. Dodatkowo, Intermarché zaoferuje atrakcyjne dofinansowania dla przedsiębiorców zainteresowanych przeprowadzeniem zmiany wizerunku własnej stacji paliw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intermarch%C3%A9-przeprowadza-rebranding-przysklepowych-stacji-paliw,400212,artykul.html

Sieć Intermarché od lat konsekwentnie realizuje strategię rozwoju segmentu paliw. Kolejnym, równie istotnym elementem realizacji objętego kierunku jest rebranding przysklepowych stacji paliw. Wynika on z chęci odświeżenia ich wizerunku, modernizacji, uspójnienia z identyfikacją wizualną sieci, a przede wszystkim dostosowania do obecnych potrzeb i oczekiwań klientów.

Każda z odnowionych stacji będzie się wyróżniać kolorystyką nawiązującą do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli, w kontrze do wcześniej dominujących szarości i obłości. Zmiany obejmą każdorazowo: otok wiaty, obudowę słupów wiaty, pylon cenowy i otok budynku danego sklepu.

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność pod szyldem Intermarché może liczyć na wsparcie finansowe od sieci w przypadku chęci przeprowadzenia zmian własnej stacji paliw. To atrakcyjna propozycja dla przedsiębiorców chcących intensywnie rozwijać swoje biznesy.

- Zachęcamy obecnie wszystkich niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w ramach Intermarché do przeprowadzenia rebrandingu swoich stacji paliw. Dzięki wsparciu finansowemu ze strony sieci, taka operacja nie będzie aż tak kosztowna. Zakładamy, że do końca roku swój wizerunek odświeży 10 stacji paliw – mówi Benjamin Ferte, prezes zarządu, SCA Petrole Polska, spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.

ilustracjastrzałka

Obecnie w całej Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché, co gwarantuje sieci niezachwianą pozycję lidera przymarketowych stacji paliw w Polsce.

Od ponad dwóch lat, od 1 lutego 2021 r., w ramach sieci Intermarché, prężnie działa spółka SCA Petrole Polska, centrala zakupowa paliw dla Grupy Muszkieterów w Polsce. Od tego samego roku działa też specjalny Fundusz Stacji Paliw. Jest to oddolna inicjatywa, w całości stworzona i zarządzana przez franczyzobiorców. Za cel ma wspieranie rozwoju sieci handlowej Intermarché w zakresie finansowania budowy nowych stacji paliw.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764