logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Intermarché z nową strategią rozwoju marek własnych

  PR 21.06.2022, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych,  której  celem  jest  stworzenie  czytelnego  systemu  skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/intermarch%C3%A9-z-nowa-strategia-rozwoju-marek-wlasnych,396321,artykul.html

Wiele marek – jedna wielka rodzina

Kategorie produktów świeżych – zdrowych, wysokiej jakości, ekologicznych czy tradycyjnych i od lokalnych dostawców – to wyróżnik oferty Intermarché, stanowiący ważną część DNA sieci. Nowe marki własne z tego obszaru zostały stworzone w jednym koncepcie i charakteryzują się spójną identyfikacją wizualną opartą na wykorzystaniu dymków dialogowych. W ten sposób staną się one przewodnikiem po kategorii, ułatwiając klientom podejmowanie decyzji zakupowych. Szata graficzna nowych znaków podkreśla indywidualny styl, a także optymistyczny i radosny charakter dokonywania zakupów.

ilustracjastrzałka

Oferta nowych marek skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do wysokiej jakości naturalnych produktów, w tym pochodzących od lokalnych producentów. Ulubione świeże owoce i warzywa klienci Intermarché znajdą pod marką „Z Sadów i Pól”, a wędliny, w tym naturalne i oparte na tradycyjnych recepturach – pod nazwą „Prosto z Wędliniarni”. Logotypami „Z Jezior i Mórz” opatrzone są ryby i przetwory rybne, a jaja – znakiem „Jaja z Kurnika”. Produkty nabiałowe dostępne będą pod marką „Z Mlecznej Drogi”, a dania gotowe „Z Dobrej Kuchni”.

ilustracjastrzałka

W kierunku świadomości ekologicznej

Dbanie o środowisko jest jedną z kluczowych wartości sieci. Konsumenci chcą i chętnie segregują odpady, troszcząc się o planetę, lecz nie zawsze mają wiedzę, jak to poprawnie robić. Z tego powodu na etykietach nowych marek Intermarché wprowadzono oznaczenia, które pomogą klientom w prawidłowym segregowaniu odpadów oraz przyczynią się do ich lepszego przetworzenia i ponownego wykorzystania.

ilustracjastrzałka

– Marki własne są integralną częścią Intermarché. Dlatego już od marca br. wdrażamy nową strategię ich rozwoju, rozpoczynając zmiany brandingowe od kategorii produktów świeżych – naszego obszaru strategicznego, na którym budujemy ekspercki wizerunek Intermarché. Tworzymy w ten sposób unikalną ofertę, stanowiącą o pozycjonowaniu i wyróżnianiu się naszej sieci. Rynek marek własnych dynamicznie się rozwija – i trend ten jest widoczny również w naszej sieci. Aby utrzymać to tempo, planujemy wprowadzić w tym roku kilkadziesiąt nowych produktów, które planowo przechodzą przez cykliczne badania laboratoryjne dla potwierdzenia jakości, oraz badania konsumenckie w celu uzyskania obiektywnych wskazówek od klientów. Co najważniejsze, zapewniamy konkurencyjne ceny, dbając o to, by nasze nowe produkty były dostępne w cenie swoich odpowiedników w dyskontach – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764