logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

International Business Awards: Optivo otrzymuje wyróżnienie

  PR 20.09.2016, przeczytano 684 razy

Optivo, firma specjalizująca się w e-mail i omnichannel marketingu, podczas tegorocznej, trzynastej już edycji International Business Awards (znanej również jako Stevie Awards), została uhonorowana nagrodą Silver Stevie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/international-business-awards%3A-optivo-otrzymuje-wyroznienie,29981,artykul.html

Wyróżnienie to przyznano za „Najlepszy produkt i usługę roku” w kategorii „Oprogramowanie w chmurze”. Jury, przyznając nagrodę Optivo, doceniło zarówno wielokanałowość narzędzia optivo broadmail, jak i jego techniczne możliwości. Dzięki wiodącemu na rynku Marketing Automation, rozwiązanie to daje możliwość prowadzenia indywidualnej i spersonalizowanej komunikacji z klientem m.in. poprzez e-mail, druk, SMS czy push.

Optivo broadmail jest oprogramowaniem w chmurze, które zostało stworzone do obsługi średnich i dużych firm, jak również agencji, prowadzących dla swoich klientów działania marketingowe. Optivo broadmail umożliwia zautomatyzowaną i indywidualną komunikację wielokanałową, dając możliwość wysyłania wiadomości poprzez  e-mail, druk, push, SMS, fax i web. Niezależnie od wybranego kanału komunikacji z klientem, narzędzie pozwala marketerom na indywidualne zarządzanie kampaniami oraz ich prostą i efektywną wysyłkę. To narzędzie, z którego korzysta wiele firm, prowadzących komunikację ze swoimi klientami na całym świecie. Narzędzie jest więc dostępne w 6 językach, aby zapewnić płynną, międzynarodową komunikację między poszczególnymi oddziałami firm, należących do grona klientów optivo. Duża przepustowość Optivo broadmail pozwala na wysyłkę do 50 milionów e-mail w ciągu godziny oraz certyfikat ISO/IEC 27001, przyznany za spełnianie najwyższych standardów w kwestii bezpieczeństwa.

Poza kanałem e-mail, nasze oprogramowanie w chmurze wspiera również inne kanały komunikacji z klientem. Cieszę się, że nasze rozwiązanie do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej zostało wyróżnione tak prestiżową i międzynarodową nagrodą. Jest ona dla nas motywacją do kontynuowania obranej ścieżki rozwoju. – mówi Dr Rainer Brosch, Managing Director Optivo. Nasze kolejne działania będą się opierały na rozwijaniu technicznych możliwości narzędzia, z uwzględnieniem poszczególnych kanałów komunikacji. – dodaje.

Do International Business Awards spłynęło w tym roku ponad 3,800 wniosków z 60 krajów. Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 21. października 2016 r. w Rzymie.

Źródło: Optivo

www.optivo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764