logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internauci najchętniej wybierają Onet

  PR 10.08.2018, przeczytano 464 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za lipiec, portal Onet w minionym miesiącu odwiedziło 16,73 mln internautów, co dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internauci-najchetniej-wybieraja-onet,37541,artykul.html

To najlepszy wynik spośród polskich portali* – wp.pl odwiedziło o 1,29 mln użytkowników mniej (15, 44 mln), a interia.pl o 2,59 mln mniej (14,13 mln). Przewaga nad gazeta.pl wyniosła 6,81 mln (9,92 mln użytkowników gazeta.pl w lipcu).

Najwięcej użytkowników odwiedziło stronę główną Onet.pl 10 lipca – 3,34 mln. Łącznie w lipcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 10,97 mln użytkowników.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich Internautów. Stronę główną Onet.pl odwiedzało w lipcu średnio 2,94 mln użytkowników dziennie, wobec 2,62 mln dziennie na wp.pl, 1,34 mln na interia.pl oraz 0,72 mln na stronie głównej gazeta.pl.

Onet.pl osiąga najlepsze wyniki zarówno w łącznym zasięgu, jak i w zasięgu na platformie desktop i mobile. Spośród 16,73 mln użytkowników, 11,71 mln odwiedzało portal za pomocą urządzeń mobilnych, a 11,46 mln za pomocą komputerów i laptopów.

W lipcu także serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska uplasowały się na pierwszym miejscu zdobywając 7,41 mln użytkowników (Grupa WP miała ich 7,28 mln, Grupa Gazeta.pl – 4,55 mln, a Grupa Interia 3,58 mln).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI lipiec 2018 r.

*Portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764