logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internauci najchętniej wybierają Onet

  PR 10.08.2018, przeczytano 688 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za lipiec, portal Onet w minionym miesiącu odwiedziło 16,73 mln internautów, co dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internauci-najchetniej-wybieraja-onet,37541,artykul.html

To najlepszy wynik spośród polskich portali* – wp.pl odwiedziło o 1,29 mln użytkowników mniej (15, 44 mln), a interia.pl o 2,59 mln mniej (14,13 mln). Przewaga nad gazeta.pl wyniosła 6,81 mln (9,92 mln użytkowników gazeta.pl w lipcu).

Najwięcej użytkowników odwiedziło stronę główną Onet.pl 10 lipca – 3,34 mln. Łącznie w lipcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 10,97 mln użytkowników.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich Internautów. Stronę główną Onet.pl odwiedzało w lipcu średnio 2,94 mln użytkowników dziennie, wobec 2,62 mln dziennie na wp.pl, 1,34 mln na interia.pl oraz 0,72 mln na stronie głównej gazeta.pl.

Onet.pl osiąga najlepsze wyniki zarówno w łącznym zasięgu, jak i w zasięgu na platformie desktop i mobile. Spośród 16,73 mln użytkowników, 11,71 mln odwiedzało portal za pomocą urządzeń mobilnych, a 11,46 mln za pomocą komputerów i laptopów.

W lipcu także serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska uplasowały się na pierwszym miejscu zdobywając 7,41 mln użytkowników (Grupa WP miała ich 7,28 mln, Grupa Gazeta.pl – 4,55 mln, a Grupa Interia 3,58 mln).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI lipiec 2018 r.

*Portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764