logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internauci najchętniej wybierają Onet

  PR 10.08.2018, przeczytano 429 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za lipiec, portal Onet w minionym miesiącu odwiedziło 16,73 mln internautów, co dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internauci-najchetniej-wybieraja-onet,37541,artykul.html

To najlepszy wynik spośród polskich portali* – wp.pl odwiedziło o 1,29 mln użytkowników mniej (15, 44 mln), a interia.pl o 2,59 mln mniej (14,13 mln). Przewaga nad gazeta.pl wyniosła 6,81 mln (9,92 mln użytkowników gazeta.pl w lipcu).

Najwięcej użytkowników odwiedziło stronę główną Onet.pl 10 lipca – 3,34 mln. Łącznie w lipcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 10,97 mln użytkowników.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich Internautów. Stronę główną Onet.pl odwiedzało w lipcu średnio 2,94 mln użytkowników dziennie, wobec 2,62 mln dziennie na wp.pl, 1,34 mln na interia.pl oraz 0,72 mln na stronie głównej gazeta.pl.

Onet.pl osiąga najlepsze wyniki zarówno w łącznym zasięgu, jak i w zasięgu na platformie desktop i mobile. Spośród 16,73 mln użytkowników, 11,71 mln odwiedzało portal za pomocą urządzeń mobilnych, a 11,46 mln za pomocą komputerów i laptopów.

W lipcu także serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska uplasowały się na pierwszym miejscu zdobywając 7,41 mln użytkowników (Grupa WP miała ich 7,28 mln, Grupa Gazeta.pl – 4,55 mln, a Grupa Interia 3,58 mln).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI lipiec 2018 r.

*Portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764