Z badania agencji social media Think Kong wynika, że Polacy stając przed wyborem tylko jednego medium informacyjno-rozrywkowego, aż w 82% przypadków wybraliby Internet. Jedynie kilka procent preferowałoby radio lub prasę drukowaną.
Wyniki wskazują, że wiek respondenta nie wpływa znacząco na preferencje dotyczące wyboru kluczowego medium. W każdej z grup wiekowych przewaga odpowiedzi „Internet” nad innymi kanałami komunikacji jest bardzo znacząca.
Pytanie: Wyobraź sobie, ze przez rok miał(a)byś korzystać tylko z jednego medium informacyjnego i rozrywkowego. Zaznacz jedno, które byś wybrał(a):
Przewaga Internetu w marketingu to kwestia świadomych wyborów odbiorcy. Oczywistym jest, że nie da się już skutecznie komunikować marek bez udziału mediów online. Tylko przez blogi, czyli jedną w wielu dostępnych platform komunikacji, możemy dotrzeć już do prawie 10 mln Polaków. Facebook zapewnia jeszcze większe dotarcie – komentuje wynik Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong.
Źródło: Think Kong