logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Internauci nie wyobrażają sobie życia bez Sieci

  PR 05.03.2014, przeczytano 830 razy
ilustracja

Z badania agencji social media Think Kong wynika, że Polacy stając przed wyborem tylko jednego medium informacyjno-rozrywkowego, aż w 82% przypadków wybraliby Internet. Jedynie kilka procent preferowałoby radio lub prasę drukowaną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internauci-nie-wyobrazaja-sobie-zycia-bez-sieci,21031,artykul.html

Wyniki wskazują, że wiek respondenta nie wpływa znacząco na preferencje dotyczące wyboru kluczowego medium. W każdej z grup wiekowych przewaga odpowiedzi „Internet” nad innymi kanałami komunikacji jest bardzo znacząca.

Pytanie: Wyobraź sobie, ze przez rok miał(a)byś korzystać tylko z jednego medium informacyjnego i rozrywkowego. Zaznacz jedno, które byś wybrał(a):

Przewaga Internetu w marketingu to kwestia świadomych wyborów odbiorcy. Oczywistym jest, że nie da się już skutecznie komunikować marek bez udziału mediów online. Tylko przez blogi, czyli jedną w wielu dostępnych platform komunikacji, możemy dotrzeć już do prawie 10 mln Polaków. Facebook zapewnia jeszcze większe dotarcie – komentuje wynik Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong.

Źródło: Think Kong

Dodatkowe informacje:

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 24-28.01 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research. Próba badawcza miała charakter losowy. Operatem losowania był panel internetowy SW Panel, do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 16 do 69 lat. Zebrano łącznie 814 wywiadów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764