logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internet bez ograniczeń - kampania Super Media

  PR 07.06.2002, przeczytano 908 razy

W poniedziałek 3 czerwca ruszyła wielka promocja usług dostępowych oferowanych przez Super Media Provider pod hasłem "Internet bez ograniczeń".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internet-bez-ograniczen---kampania-super-media,1043,artykul.html

Kampania promocyjna obejmuje ogłoszenia w prasie branżowej, kampanię bannerową na wybranych portalach i serwisach tematycznych oraz mailing. Akcja adresowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, poszukujących wysokiej jakości usług dostępu do internetu. Przygotowana została również oferta promocyjna na usługi dla Klientów indywidualnych. Za kreację i wykup mediów tradycyjnych odpowiada Agencja Reklamowa Top Impact, zaś działania promocyjne w sieci Internet realizowane są przez IDMnet, sieć reklamową należąca do Grupy Super Media.
Promocją zostały objęte następujące usługi: łącza stałe do Internetu, pasma gwarantowane, kolokacja serwerów, serwery wirtualne dla serwisów WWW, pakiety hostingowe, konta dial-up oraz usługi bezpieczeństwa.

Dla Klientów, którzy w okresie promocji skorzystają z oferty Super Media przewidziano promocje cenowe oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe w postaci: wycieczek zagranicznych, cyfrowych aparatów fotograficznych, drukarek, skanerów, modemów, hub'ów. W ramach promocji usług związanych z bezpieczeństwem Klienci mogą zamówić na specjalnych zasadach wstępny audyt bezpieczeństwa lub testy penetracyjne sieci (badanie podatności sieci wewnętrznej na ataki z zewnątrz). Należy wspomnieć, że nagrody przewidziane promocją otrzymają wszyscy Klienci, którzy zdecydują się w okresie od 3.06.2002 do 15.07.2002 na zakup usług objętych promocją.
Szczegółowy regulamin jak również więcej informacji dotyczących promocji można znaleźć na stronie internetowej Super Media pod adresem: http://www.supermedia.pl/i.php?i=promocje

Super Media (http://www.supermedia.pl) istnieje od 1996r. Poprzez sieć oddziałów w Polsce świadczy kompleksowe usługi w zakresie: dostępu do Internetu, tworzenia serwisów WWW, wdrażania systemów e-commerce oraz reklamy internetowej. Wśród jej klientów są m.in.: Ministerstwo Finansów RP, Główny Urząd Ceł, PZU S.A., Hewlett-Packard, Winterthur, Ambasada Królestwa Danii, Fazer Polska, TC Dębica, Societe Generale, Servisco, Super Express, Zurich Handlowy, Bank Ochrony Środowiska, Reemtsma Polska S.A., Computerworld.

Źródło: Super Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764