logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internet domowy za złotówkę w kampanii T‑mobile

  PR 14.04.2020, przeczytano 736 razy
ilustracja

Ile ludzi, tyle sposobów na spędzanie czasu w domu. Bez względu na to, jak bardzo zmieniło się nasze życie w okresie pandemii, wciąż możemy robić to, co lubimy, i to bez wychodzenia z domu. Trudno jednak wyobrazić sobie taką możliwość bez internetu, bo „bez internetu, jak bez prądu”. O tym właśnie T‑Mobile opowiada w najnowszej kampanii, promującej usługę szybkiego internetu domowego i światłowodu za złotówkę miesięcznie przez dwa miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internet-domowy-za-zlotowke-w-kampanii-t%E2%80%91mobile,386574,artykul.html

Życie wielu Polaków w ostatnim czasie toczy się głównie w przestrzeni domowej. Nasze domy stały się miejscem pracy, nauki czy relaksu. I chociaż z czasem może być to uciążliwe, to dzięki możliwościom, jakie daje internet, wciąż możemy czerpać z tego radość, pozostając w kontakcie z bliskimi i zdalnie wykonując codzienne obowiązki.

W swoim najnowszym spocie reklamowym T‑Mobile podkreśla, że dobrej jakości internet jest dziś równie potrzebny jak prąd i oferuje klientom internet domowy w wersji mobilnej lub światłowodowej przez pierwsze dwa miesiące za 1 zł/mies. 15-sekundowy spot prezentujący ofertę szybkiego internetu domowego będzie emitowany w telewizji, internecie oraz social mediach. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile i zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

W ramach promowanej oferty „Internet dla domu” klienci mogą skorzystać z trzech opcji: 100 GB za 59 zł, 200 GB za 69 zł, 300 GB za 79 zł. Użytkownicy mogą również wybrać internet domowy 100 GB już za 49 zł miesięcznie.

Podana w ofertach liczba gigabajtów to dane do wykorzystania z pełną prędkością, zaś po ich wyczerpaniu prędkość zwolni do 1Mb/s, jednak użytkownicy nadal będą mogli korzystać z internetu. Promocyjna oferta T‑Mobile dotyczy również internetu światłowodowego. Dzięki niej klient może zakupić światłowód o prędkości do 300 Mb/s i również płacić przez pierwsze dwa miesiące 1 zł/mies. przez pierwsze dwa miesiące.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764