logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internet Explorer najpopularniejszy

   20.12.2002, przeczytano 1505 razy

Z danych opublikowanych na portalu statystycznym OneStat.com wynika, że aż 95% internautów korzysta z Internet Explorera. Na drugim miejscu znalazła się przeglądarka Netscape, z którą pracuje tylko 3% osób obecnych w Sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internet-explorer-najpopularniejszy,1382,artykul.html

Najpopularniejszą wersją przeglądarki jest IE 6.0, którego w porównaniu do poprzedniego badania udział w całkowitej ilości wywołań stron WWW wzrósł o 5,3%, do poziomu 57,6%. Największy udział alternatywnych przeglądarek zanotowała Mozilla, z której korzystano w 1,1% przypadków. Udział Netscape 7.0 także wzrósł, ale tylko o 0,1% i wynosi obecnie 0,6%. Nieznacznie większą "używalność" zanotowała Opera 6.0 - 0,8%.

W celu zabezpieczenia się przed agentami fałszującymi wpisy do logów witryn, OneStat.com zastosował metodę sprawdzania kodu JavaScriptu przeglądarki. Dane OneStat są wynikiem badania 2 mln odwiedzin stron WWW. Portal wskazuje, że nawiększy odsetek użytkowników Opery i innych, alternatywnych dla IE przeglądarek stanowią firmy, dla których najważniejsze jest wierne odtworzenie wyglądu strony.


Źródło informacji: The Register

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nie ma sie co dziwic. Sam irytujac sie na dzialanie IE probowalem wielu przegladarek. Ale zawsze predzej czy pozniej wracalem do IE. W kazdej cos szwankowalo, jakies strony sie rozsypywaly, to wychodzily robaczki zamiast polskich ogonkow itp. itd. Wiadomo, na wszystko jest lekarstwo. Ale dluzsze ich uzywani egrozilo lekomania ;) Teraz uzywam IE 6 z nakladka Crazy Browser, ktora usuwa wiekszosc mankamentow zwiazanych z IE. Jak dla mnie rewelacja. Polecam wszystkim.

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764