logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii

  PR 21.03.2019, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wspierajaca-swiatlowodowy-internet-i-telewizje-elastyczna-netii,381746,artykul.html

Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).

W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.  

Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także szeroko zakrojonych działań performace marketing w internecie.

Głównymi bohaterami kampanii są sympatyczne, animowane stworzenia – korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil) - których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez bogaty kontent, dostępny w ofercie Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium), Gry o Tron i Lego Ninjago (HBO HD).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk. Ten znany ilustrator, designer i reżyser, ma na swoim koncie już wiele bardzo lubianych przez odbiorców kreacji. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764