logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internet mobilny w Polsce - ranking Rfbenchmark październik 2018

  PR 03.12.2018, przeczytano 292 razy

Portal RFBenchmark.pl opublikował październikowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Po raz kolejny zbadano szybkość i jakość Internetu mobilnego. Orange, bezapelacyjny lider wrześniowego rankingu, zwyciężył w dwóch z trzech zbadanych kategorii (średniej szybkości wysyłanych danych oraz wartości ping). T-Mobile z kolei może pochwalić się najlepszym rezultatem w kategorii średniej szybkości pobieranych danych. Najsłabsze wyniki osiągnął Plus oraz Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internet-mobilny-w-polsce---ranking-rfbenchmark-pazdziernik-2018,380383,artykul.html

Liczba wykonanych pomiarów użytkowników aplikacji mobilnej RFBenchmark w lipcu wyniosła 26162. Najczęściej pomiary wykonywano korzystając z technologii 4G (75,71%).

Rywalizacja w jednej z najważniejszych kategorii rankingu jest wciąż bardzo zacięta. W październiku to T-Mobile osiągając wynik 24,22 Mb/s stanął na pierwszym miejscu podium w kategorii średniej szybkości pobierania danych. Wyprzedził „o włos” głównego rywala – Orange (23,47 Mb/s).

Biorąc pod uwagę dwie pozostałe kategorię, na prowadzeniu nadal znajduje się Orange. W kategorii średniej szybkości wysyłania danych operator ten osiągnął wynik 11,04 Mb/s. Z kolei najniższa wartość ping ukształtowała się na poziomie 41,23 ms.

Najsłabsze wyniki w październiku zanotował Plus (średnia szybkość pobierania danych – 18,58 Mb/s oraz najwyższa wartość ping – 50,9 ms) oraz Play (średnia szybkość wysyłania danych – 6,94 Mb/s).

Źródło: Notel Poland Sp. z o.o.

www.rfbenchmark.pl

Dodatkowe informacje:

RFBenchmark to rozwiązanie stworzone przez Spółkę Notel. Aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom dokonywanie pomiarów podstawowych parametrów sieci komórkowej - między innymi siły sygnału oraz testy prędkości Internetu dla różnych technologii (GSM / 3G / 4G / LTE).

Zebrane wyniki wszystkich użytkowników prezentowane są na interaktywnej mapie zamieszczonej na stronie internetowej www.rfbenchmark.pl. Zwizualizowane w ten sposób dane informują o zasięgu, jakości Internetu mobilnego oraz lokalizacji nadajników sieci komórkowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764