logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internet mobilny w Polsce - ranking Rfbenchmark październik 2018

  PR 03.12.2018, przeczytano 319 razy

Portal RFBenchmark.pl opublikował październikowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Po raz kolejny zbadano szybkość i jakość Internetu mobilnego. Orange, bezapelacyjny lider wrześniowego rankingu, zwyciężył w dwóch z trzech zbadanych kategorii (średniej szybkości wysyłanych danych oraz wartości ping). T-Mobile z kolei może pochwalić się najlepszym rezultatem w kategorii średniej szybkości pobieranych danych. Najsłabsze wyniki osiągnął Plus oraz Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internet-mobilny-w-polsce---ranking-rfbenchmark-pazdziernik-2018,380383,artykul.html

Liczba wykonanych pomiarów użytkowników aplikacji mobilnej RFBenchmark w lipcu wyniosła 26162. Najczęściej pomiary wykonywano korzystając z technologii 4G (75,71%).

Rywalizacja w jednej z najważniejszych kategorii rankingu jest wciąż bardzo zacięta. W październiku to T-Mobile osiągając wynik 24,22 Mb/s stanął na pierwszym miejscu podium w kategorii średniej szybkości pobierania danych. Wyprzedził „o włos” głównego rywala – Orange (23,47 Mb/s).

Biorąc pod uwagę dwie pozostałe kategorię, na prowadzeniu nadal znajduje się Orange. W kategorii średniej szybkości wysyłania danych operator ten osiągnął wynik 11,04 Mb/s. Z kolei najniższa wartość ping ukształtowała się na poziomie 41,23 ms.

Najsłabsze wyniki w październiku zanotował Plus (średnia szybkość pobierania danych – 18,58 Mb/s oraz najwyższa wartość ping – 50,9 ms) oraz Play (średnia szybkość wysyłania danych – 6,94 Mb/s).

Źródło: Notel Poland Sp. z o.o.

www.rfbenchmark.pl

Dodatkowe informacje:

RFBenchmark to rozwiązanie stworzone przez Spółkę Notel. Aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom dokonywanie pomiarów podstawowych parametrów sieci komórkowej - między innymi siły sygnału oraz testy prędkości Internetu dla różnych technologii (GSM / 3G / 4G / LTE).

Zebrane wyniki wszystkich użytkowników prezentowane są na interaktywnej mapie zamieszczonej na stronie internetowej www.rfbenchmark.pl. Zwizualizowane w ten sposób dane informują o zasięgu, jakości Internetu mobilnego oraz lokalizacji nadajników sieci komórkowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764