logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa kampania „ale Polska!“

  PR 16.05.2016, przeczytano 1825 razy
ilustracjastrzałka

ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-kampania-_ale-polska%21%E2%80%9C,28569,artykul.html

Głównym elementem kampanii są krótkie spoty video prezentujące zwycięskie lokalizacje. Zasięgiem obejmie tych wydawców, z których domen korzysta najwięcej internautów*. Wśród nich znajdą się więc zarówno media społecznościowe (Youtube, Facebook), sieć reklamowa Google (blogi, fora, portale), jak również media internetowe o tematyce turystycznej.

Największa oś kampanii będzie nakierowana na serwis Youtube i obejmie promocję spotów wideo (prerolle) oraz kampanię wspierającą (in-Display). Dodatkowo kampania będzie prowadzona na portalu Facebook, gdzie poza wsparciem jej podstawowego nurtu, będzie promowana także sama marka Certyfikatu POT.

Laureaci bieżącej edycji konkursu to 11 miejsc uhonorowanych Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej - wyjątkowych w skali naszego kraju, ale też często jedynych tego typu na mapie Europy.

Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny to organizowana od 2003 roku inicjatywa mająca na celu wyróżnienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc, w których warto spędzić czas wolny.

Wszystkie spoty można obejrzeć w palyliście na kanale Youtube Polskiej Organizacji Turystycznej: https://www.youtube.com/playlist?list=PLHcy3JJH3zLkcSXrizmHjlFFSe9JzXCuM

Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

Dodatkowe informacje:

Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2015 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:
1. KOPALNIA ZŁOTA I ŚREDNIOWECZNY PARK TECHNIKI W ZŁOTYM STOKU- Województwo Dolnośląskie – zdobywca Złotego Certyfikatu.
2. POLIN MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH - Województwo Mazowieckie
3. BIESZCZADZKIE DREZYNY ROWEROWE - Województwo Podkarpackie
4. WIELKA PĘTLA WIELKOPOLSKI - Województwo Wielkopolskie
5. MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W BISKUPINIE - Województwo Kujawsko-Pomorskie
6. WAKEPARK SZCZECINEK - Województwo Zachodniopomorskie
7. STREFA KULTURY W KATOWICACH - Województwo Śląskie
8. ZOO WROCŁAW SP.ZO.O. - Województwo Dolnośląskie
9. MAGICZNE OGRODY RODZINNY PARK TEMATYCZNY JANOWIEC - Województwo Lubelskie
10. FESTIWAL KINETYCZNEJ SZTUKI ŚWIATŁA” LIGHT. MOVE. FESTIVAL - Województwo Łódzkie
11. EKSPOZYCJA PGE GIGANTY MOCY MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W BEŁCHATOWIE - Województwo Łódzkie

* źródło: badanie megapanel, luty 2016.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764