logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa kampania „ale Polska!“

  PR 16.05.2016, przeczytano 1826 razy
ilustracjastrzałka

ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-kampania-_ale-polska%21%E2%80%9C,28569,artykul.html

Głównym elementem kampanii są krótkie spoty video prezentujące zwycięskie lokalizacje. Zasięgiem obejmie tych wydawców, z których domen korzysta najwięcej internautów*. Wśród nich znajdą się więc zarówno media społecznościowe (Youtube, Facebook), sieć reklamowa Google (blogi, fora, portale), jak również media internetowe o tematyce turystycznej.

Największa oś kampanii będzie nakierowana na serwis Youtube i obejmie promocję spotów wideo (prerolle) oraz kampanię wspierającą (in-Display). Dodatkowo kampania będzie prowadzona na portalu Facebook, gdzie poza wsparciem jej podstawowego nurtu, będzie promowana także sama marka Certyfikatu POT.

Laureaci bieżącej edycji konkursu to 11 miejsc uhonorowanych Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej - wyjątkowych w skali naszego kraju, ale też często jedynych tego typu na mapie Europy.

Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny to organizowana od 2003 roku inicjatywa mająca na celu wyróżnienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc, w których warto spędzić czas wolny.

Wszystkie spoty można obejrzeć w palyliście na kanale Youtube Polskiej Organizacji Turystycznej: https://www.youtube.com/playlist?list=PLHcy3JJH3zLkcSXrizmHjlFFSe9JzXCuM

Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

Dodatkowe informacje:

Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2015 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:
1. KOPALNIA ZŁOTA I ŚREDNIOWECZNY PARK TECHNIKI W ZŁOTYM STOKU- Województwo Dolnośląskie – zdobywca Złotego Certyfikatu.
2. POLIN MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH - Województwo Mazowieckie
3. BIESZCZADZKIE DREZYNY ROWEROWE - Województwo Podkarpackie
4. WIELKA PĘTLA WIELKOPOLSKI - Województwo Wielkopolskie
5. MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W BISKUPINIE - Województwo Kujawsko-Pomorskie
6. WAKEPARK SZCZECINEK - Województwo Zachodniopomorskie
7. STREFA KULTURY W KATOWICACH - Województwo Śląskie
8. ZOO WROCŁAW SP.ZO.O. - Województwo Dolnośląskie
9. MAGICZNE OGRODY RODZINNY PARK TEMATYCZNY JANOWIEC - Województwo Lubelskie
10. FESTIWAL KINETYCZNEJ SZTUKI ŚWIATŁA” LIGHT. MOVE. FESTIVAL - Województwo Łódzkie
11. EKSPOZYCJA PGE GIGANTY MOCY MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W BEŁCHATOWIE - Województwo Łódzkie

* źródło: badanie megapanel, luty 2016.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764