„ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.
Głównym elementem kampanii są krótkie spoty video prezentujące zwycięskie lokalizacje. Zasięgiem obejmie tych wydawców, z których domen korzysta najwięcej internautów*. Wśród nich znajdą się więc zarówno media społecznościowe (Youtube, Facebook), sieć reklamowa Google (blogi, fora, portale), jak również media internetowe o tematyce turystycznej.
Największa oś kampanii będzie nakierowana na serwis Youtube i obejmie promocję spotów wideo (prerolle) oraz kampanię wspierającą (in-Display). Dodatkowo kampania będzie prowadzona na portalu Facebook, gdzie poza wsparciem jej podstawowego nurtu, będzie promowana także sama marka Certyfikatu POT.
Laureaci bieżącej edycji konkursu to 11 miejsc uhonorowanych Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej - wyjątkowych w skali naszego kraju, ale też często jedynych tego typu na mapie Europy.
Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny to organizowana od 2003 roku inicjatywa mająca na celu wyróżnienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc, w których warto spędzić czas wolny.
Wszystkie spoty można obejrzeć w palyliście na kanale Youtube Polskiej Organizacji Turystycznej: https://www.youtube.com/playlist?list=PLHcy3JJH3zLkcSXrizmHjlFFSe9JzXCuM
Źródło: Polska Organizacja Turystyczna