logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka

  PR 06.02.2012, przeczytano 1290 razy
ilustracjastrzałka

1 lutego br. ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne banery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl. Kreacje reklamowe komunikują trzy główne hasła kampanii – Społeczność, Zaufanie i Bezpieczeństwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-kampania-wizerunkowa-kas-stefczyka,14555,artykul.html

Akcję displayową wspiera kampania AdWords, AdWords for video, mailing oraz monitory LCD umieszczone w placówkach Kas Stefczyka. Na potrzeby kampanii powstał także spot wizerunkowy nawiązujący do wartości, które promuje akcja.

Ruch kampanii internetowej kierowany jest do specjalnie przygotowanej landing page (www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl), z którą połączona jest konkursowa aplikacja na Facebooku. 8 lutego rusza centralny punkt kampanii, konkurs pod hasłem „Traf do Kasy”, w którym codziennie będzie można wygrać atrakcyjne nagrody – m.in. tablety, iPody konsole PSP i pendrive’y. Konkurs potrwa do 28 lutego br.

Kampania jest częścią projektu Kas Stefczyka, którego głównym celem jest wprowadzenie oferty produktowej do Internetu oraz odświeżenie wizerunku stron WWW należących do systemu SKOK.

Oprócz zmiany wizerunku Kas Stefczyka, wszystkie działania prowadzone w ramach kampanii „Masz alternatywę” mają na celu aktywację grupy docelowej 18-35 lat.

Za projekt, wykonanie, zakup mediów oraz działania promocyjne związane z prowadzoną kampanią odpowiedzialna jest agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

Źródło: Kasa Stefczyka

www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764