logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa odsłona kampanii bankowej z Adamem Małyszem

  PR 29.04.2019, przeczytano 1203 razy
ilustracjastrzałka

Zabawne perypetie Adama Małysza i Pandy w krainie finansów można już obejrzeć w pierwszym z  czterech zaplanowanych w ramach kampanii filmów, który trafił właśnie do  internetu. Działania marketingowe w ramach tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-odslona-kampanii-bankowej-z-adamem-malyszem,382263,artykul.html

Nie przepłacaj za kuriera” – brzmi tytuł pierwszego odcinka filmu, który został właśnie opublikowany w internecie w ramach internetowej kampanii Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki.

Tematem poruszanym w pierwszym odcinku są zakupy internetowe i korzyści, jakie mogą mieć Klienci EnveloBanku, którzy wybiorą jako formę dostawy np. Kuriera Poczty Polskiej.

W ramach kampanii internetowej obu marek, Bank zaprezentuje łącznie cztery krótkie filmy branded content, w prosty, jasny i zabawny sposób prezentujące bankowe rozwiązania dostępne w ofercie.

- Branded content jest unikalną formą komunikacji w sektorze finansowym. Jednak w komunikacji EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego, z pełnym przekonaniem sięgnęliśmy po tę formę dotarcia do Klientów. Pozwala nam to na  przekazanie trudnych finansowych informacji w prosty i przyjazny dla Klienta sposób. Dodaliśmy także elementy humorystyczne, żeby bardziej zaangażować Klienta. Dlatego forma krótkich filmów świetnie się tutaj sprawdza – mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

W ramach kampanii w internecie Bank planuje także przeprowadzenie konkursu dla Klientów „Przygoda w porządku”.

- Zapraszamy do wspólnej zabawy z Adamem Małyszem, Bankiem Pocztowym i EnveloBankiem. Warto śledzić filmy w kampanii, ponieważ informacje w nich zawarte pozwolą odpowiedzieć na konkursowe pytania – dodaje Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Cała kampania będąca promocją Banku Pocztowego i EnveloBanku, jest jednocześnie wsparciem dostępnego w ofercie obu marek Kredytu w Porządku. Trwająca do 30 kwietnia br. kampania telewizyjna oraz zaplanowana do 30 czerwca br. kampania internetowa wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Z Kredytu w Porządku z niską ratą, który jednocześnie trafił do oferty Banku Pocztowego i EnveloBanku Klienci mogą skorzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach. Reklamowany przez Adama Małysza Kredyt w Porządku z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47%.

Bank Pocztowy SA
www.pocztowy.pl

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764