logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa odsłona kampanii bankowej z Adamem Małyszem

  PR 29.04.2019, przeczytano 1172 razy
ilustracjastrzałka

Zabawne perypetie Adama Małysza i Pandy w krainie finansów można już obejrzeć w pierwszym z  czterech zaplanowanych w ramach kampanii filmów, który trafił właśnie do  internetu. Działania marketingowe w ramach tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-odslona-kampanii-bankowej-z-adamem-malyszem,382263,artykul.html

Nie przepłacaj za kuriera” – brzmi tytuł pierwszego odcinka filmu, który został właśnie opublikowany w internecie w ramach internetowej kampanii Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego cyfrowej marki.

Tematem poruszanym w pierwszym odcinku są zakupy internetowe i korzyści, jakie mogą mieć Klienci EnveloBanku, którzy wybiorą jako formę dostawy np. Kuriera Poczty Polskiej.

W ramach kampanii internetowej obu marek, Bank zaprezentuje łącznie cztery krótkie filmy branded content, w prosty, jasny i zabawny sposób prezentujące bankowe rozwiązania dostępne w ofercie.

- Branded content jest unikalną formą komunikacji w sektorze finansowym. Jednak w komunikacji EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego, z pełnym przekonaniem sięgnęliśmy po tę formę dotarcia do Klientów. Pozwala nam to na  przekazanie trudnych finansowych informacji w prosty i przyjazny dla Klienta sposób. Dodaliśmy także elementy humorystyczne, żeby bardziej zaangażować Klienta. Dlatego forma krótkich filmów świetnie się tutaj sprawdza – mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

W ramach kampanii w internecie Bank planuje także przeprowadzenie konkursu dla Klientów „Przygoda w porządku”.

- Zapraszamy do wspólnej zabawy z Adamem Małyszem, Bankiem Pocztowym i EnveloBankiem. Warto śledzić filmy w kampanii, ponieważ informacje w nich zawarte pozwolą odpowiedzieć na konkursowe pytania – dodaje Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Cała kampania będąca promocją Banku Pocztowego i EnveloBanku, jest jednocześnie wsparciem dostępnego w ofercie obu marek Kredytu w Porządku. Trwająca do 30 kwietnia br. kampania telewizyjna oraz zaplanowana do 30 czerwca br. kampania internetowa wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Z Kredytu w Porządku z niską ratą, który jednocześnie trafił do oferty Banku Pocztowego i EnveloBanku Klienci mogą skorzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach. Reklamowany przez Adama Małysza Kredyt w Porządku z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47%.

Bank Pocztowy SA
www.pocztowy.pl

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764