logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze

  PR 03.04.2014, przeczytano 2461 razy
ilustracjastrzałka

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze,21284,artykul.html

Składając zamówienie we Frisco za min. 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany w metrze i rozwiązując zadanie konkursowe można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. Frisco.pl w ramach nagród ufundowało też 100 voucherów do wykorzystania w swoim sklepie o wartości 100 zł i 1000 kuponów o wartości 30 zł. Poza metrem konkurs promowany jest na citylightach, a także poprzez działania BTL i PR. Akcja trwa przez cały kwiecień br.

Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

- Po sukcesie uruchomionego w zeszłym roku pierwszego w Polsce wirtualnego supermarketu w metrze wracamy na stację Centrum. Po raz kolejny chcemy zadbać w ten sposób o rozpoznawalność naszego brandu, ale i promować wśród warszawiaków ideę spożywczych zakupów przez internet. Tym razem wychodzimy do nich z wiosennym konkursem, w którym do wygrania są bezpłatne zakupy we Frisco.pl nawet przez rok. Liczymy, że będzie to dodatkowa zachęta do korzystania z e-supermarketu, tym bardziej, że przed Wielkanocą na takich zakupach można zaoszczędzić sporo czasu – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Po zeskanowaniu za pomocą smartfona kodu QR z plakatów w metrze następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego można przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania „Lubię zakupy we Frisco, bo…”.

Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bon o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł.

Źródło: Frisco.pl

www.frisco.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764