logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowy konkurs fotograficzny Lumix Award 2009/2010 rozpoczęty

  PR 08.11.2009, przeczytano 7051 razy

Panasonic Marketing Europe ogłosił rozpoczęcie ósmej edycji internetowego konkursu fotograficznego LUMIX Award. W konkursie pt. „Obrazowanie muzyki” w okresie od 27 października 2009 r. do 30 kwietnia 2010 r., uczestnicy będą mogli raz w miesiącu przesłać jedno zdjęcie w formie cyfrowej, które najlepiej oddaje moment, w którym muzyka, czy to przez dźwięk instrumentu czy w codziennym życiu, oddziałuje na nasz zmysł wzroku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowy-konkurs-fotograficzny-lumix-award-2009-2010-rozpoczety-,9768,artykul.html

“Mamy nadzieję, że konkurs LUMIX Award zachęci pasjonatów fotografii cyfrowej do wykorzystania kreatywności i pokazania na zdjęciach w jaki sposób można zwizualizować niematerialną formę sztuki” - wyjaśnia Sven Dabelstein, Senior Manager Product Marketing, Optical Products, Panasonic Marketing Europe.

Konkurs fotografii cyfrowej będzie trwał przez 6 miesięcy od listopada 2009 r. do kwietnia 2010 r. Każdego miesiąca, spośród osób biorących udział w konkursie, zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma od firmy Panasonic nagrodę w postaci aparatu Lumix DMC-ZX1. Główny zwycięzca konkursu LUMIX Award – autor najlepszego zdjęcia – otrzyma aparat Lumix DMC-GF1, najlżejszy aparat z wymienną optyką firmy Panasonic oraz bilety na przedstawienie Blue Man Group. Dwa kolejne miejsca na podium zostaną nagrodzone aparatami cyfrowymi Lumix DMC-FZ38. Wszystkie nadesłane fotografie zostaną przejrzane i ocenione przez niezależną komisję złożoną z profesjonalnych fotografów i dyrektorów kreatywnych.

Zainaugurowany w 2002 roku konkurs internetowy LUMIX Award to ogólnoeuropejski projekt, którego celem jest promowanie kreatywności w fotografii cyfrowej oraz stworzenie interaktywnej platformy wymiany zdjęć. Co roku konkurs dotyczy innego tematu.

Więcej informacji na temat konkursu LUMIX Award można uzyskać na stronie: www.lumixaward.com, gdzie dostępne są także zdjęcia nadsyłane przez uczestników.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764