Konkurs pod hasłem „Traf do Kasy” jest jednym z elementów rozpoczętej 1 lutego br. internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka. Konkurs ruszył 8 lutego na Facebooku i jest niepowtarzalną okazją do wygrania atrakcyjnych nagród.
Konkurs odbywa się za pośrednictwem Facebooka z wykorzystaniem mechanizmów rekomendacyjnych. Specjalna aplikacja połączona z landing page kampanii (www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl), umożliwia wzięcie udziału w wyścigu o ponad 400 nagród, wśród których znajdują się m.in. pendrive’y, tablety, iPody, konsole PSP.
Gra polega na wytypowaniu na mapie i trafieniu w jeden z 500 oddziałów Kas Stefczyka, w których ukryta została nagroda – gadżet elektroniczny. Ilość strzałów jest ograniczona. Jeśli uczestnikowi konkursu nie uda się zdobyć nagrody, może zawalczyć o nią w kolejnych dniach, wykorzystując do tego również specjalne opcje dodatkowe.
Oprócz rekomendacji i odpowiedzi na pytania, integralną częścią konkursu „Traf do Kasy” jest spot wizerunkowy, którego obejrzenie umożliwia zyskanie dodatkowej szansy wytypowania miejsca ukrycia skarbu.
Konkurs potrwa do 28 lutego 2012 r. Szczegółowe informacje można znaleźć na fanpage’u Kas Stefczyka - http://www.facebook.com/kasystefczyka.
Za działania związane z organizacją i koordynowaniem konkursu odpowiada agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.
Źródło: Media SKOK