logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowy konkurs uzupełni kampanię Kas Stefczyka

   10.02.2012, przeczytano 1246 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs pod hasłem „Traf do Kasy” jest jednym z elementów rozpoczętej 1 lutego br. internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka. Konkurs ruszył 8 lutego na Facebooku i jest niepowtarzalną okazją do wygrania atrakcyjnych nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowy-konkurs-uzupelni-kampanie-kas-stefczyka,14615,artykul.html

Konkurs odbywa się za pośrednictwem Facebooka z wykorzystaniem mechanizmów rekomendacyjnych. Specjalna aplikacja połączona z landing page kampanii (www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl), umożliwia wzięcie udziału w wyścigu o ponad 400 nagród, wśród których znajdują się m.in. pendrive’y, tablety, iPody, konsole PSP.

Gra polega na wytypowaniu na mapie i trafieniu w jeden z 500 oddziałów Kas Stefczyka, w których ukryta została nagroda – gadżet elektroniczny. Ilość strzałów jest ograniczona. Jeśli uczestnikowi konkursu nie uda się zdobyć nagrody, może zawalczyć o nią w kolejnych dniach, wykorzystując do tego również specjalne opcje dodatkowe.

Oprócz rekomendacji i odpowiedzi na pytania, integralną częścią konkursu „Traf do Kasy” jest spot wizerunkowy, którego obejrzenie umożliwia zyskanie dodatkowej szansy wytypowania miejsca ukrycia skarbu.

Konkurs potrwa do 28 lutego 2012 r. Szczegółowe informacje można znaleźć na fanpage’u Kas Stefczyka - http://www.facebook.com/kasystefczyka.

Za działania związane z organizacją i koordynowaniem konkursu odpowiada agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

Źródło: Media SKOK

www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764