logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Interprint na Łódź Design Festival 2021

  PR 17.05.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

Interprint już po raz czternasty bierze udział w Łódź Design Festival. Tradycyjnie też jest fundatorem jednej z nagród w plebiscycie make me!. Wystawa towarzysząca konkursowi i prezentująca najciekawsze projekty twórców z całego świata będzie zorganizowana w przeszklonych pawilonach na terenie kompleksu OFF Piotrkowska. I właśnie tuż obok zaplanowana jest autorska instalacja artystyczna Interprint, która kreatywnie rozwija motyw główny festiwalu – hasło LEPIEJ. Inspirująca prezentacja oferty firmy pod nazwą „I choose myself” zwraca uwagę na połączenie osobistego komfortu z odpowiedzialnym, świadomym korzystaniem z zasobów. Koncepcja instalacji powstała we współpracy z Mają Palczewską, projektantką wzornictwa przemysłowego i architektką wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/interprint-na-lodz-design-festival-2021,391482,artykul.html

I choose myself” kieruje uwagę na to, co autentyczne, stałe i co szybko się nie nudzi. Bierze też pod lupę nadmierny konsumpcjonizm, któremu towarzyszy pogoń za trendami. To zaś często prowadzi do otaczania się przedmiotami tanimi, niskiej jakości – takimi, które można szybko i bez żalu wyrzucić. Interprint proponuje rozwiązanie alternatywne, czyli model poprzedzony namysłem i oparty na głębokim zanurzeniu się w sobie. Warto zatem przede wszystkim odkryć swoje rzeczywiste preferencje i potrzeby, poszukać własnego stylu i dobrać wyrażające go oraz zharmonizowane z nim wzornictwo. Gdy uda nam się to określić, możemy z pełną świadomością otoczyć się przedmiotami, kolorami, kształtami, które współgrają z nami – a nie tylko z aktualnymi trendami. Wtedy możemy poczuć, że słuszną drogę stanowi inwestycja w przemyślany projekt, piękny mebel, wyjątkowe materiały. Słowem: rzeczy, z którymi będziemy chcieli się zaprzyjaźnić na dłuższy czas, które mają swoją historię i wartość – tę zaś możemy wspólnie z nimi dalej tworzyć. Instalacja „I choose myself” łączy więc indywidualizm i poszukiwanie autentyczności z dużą dozą odpowiedzialności, troską o zasoby oraz dobrostan planety. Pomaga wybrać dobry kierunek, dostarczając inspiracji dla różnorodnych domowych wnętrz, a przy tym otwierając pole do ich kreatywnego rozwijania.

Źródło: Interprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Durst: RSC to wszystko, czego potrzebuje drukarnia etykietowa.
15 czerwca w Customer Experience Center Durst w Brixen miał miejsce niezwykle interesujący event. Przedstawiciele znanego wszystkim producenta maszyn do druku cyfrowego postanowili przybliżyć klientom możliwości swojej platformy Durst TAU RSC – zaawansowanego rozwiązania służącego do cyfrowego druku etykiet i integracji hybrydowych, w sposób najbardziej zbliżony dniom...
W czasie pandemii Covid-19 co piąta firma poligraficzna podniosła nakłady na odnowienia parku maszyn i urządzeń, a co szósta zwiększyła poziom automatyzacji produkcji. Nieco więcej przedsiębiorstw planuje inwestować w te obszary również w najbliższych miesiącach. W porównaniu do pomiaru przeprowadzonego przed wybuchem pandemii, firmy z tej branży inwestują...
Politechnika Łódzka i DS Smith zawarły umowę o współpracy naukowej i badawczo-rozwojowej
Politechnika Łódzka i DS Smith Polska sp. z o.o. zawarły w czwartek 17 czerwca 2021 roku umowę o współpracy naukowej i badawczo-rozwojowej. Dokument podpisali: Rektor prof. Krzysztof Jóźwik i Prezes Zarządu firmy Krzysztof Sadowski.
„Jedna maszyna, wiele możliwości” – Digital Pro „gwiazdą” webinarium Mark Andy
Niesłabnące zainteresowanie hybrydowymi maszynami tonerowymi Digital Pro skłoniło firmę Mark Andy do poświęcenia temu rozwiązaniu kolejnego wirtualnego spotkania dla swoich klientów. Wydarzenie miało miejsce 16 czerwca br. i zorganizowane zostało tym razem przez północnoamerykański oddział firmy. Webinarium poprowadzili wspólnie Alexander Mercon – Digital Sales Manager Mark...
Janmar Centrum inwestuje w drugą fabrykę opakowań z tektury falistej
Janmar Centrum, producent opakowań z tektury falistej, mający swoją siedzibę w Trzcinicy, w południowo zachodniej Polsce wybuduje drugą fabrykę. Nowa inwestycja powstanie w Strykowie (centralna polska), na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764